Gjest *Belinda* Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 hvorfor har det seg sånn at "fete" kvinnfolk kler seg mer utfordrene enn oss "normale"? skulle tro det var motsatt Er det bare meg eller blir flere litt irritert over dette?
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Kan du dokumentere din påstand, eller er den basert på hva du har sett/evt lagt mest merke til med egne øyne?
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Jeg blir ikke irritert over dette. Om noe, synes det er rett og slett sjarmerende forfriskende med allsidige mennesker jeg.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Jeg blir ikke irritert over dette. Om noe' date=' synes det er rett og slett sjarmerende forfriskende med allsidige mennesker jeg.[/quote'] helt enig
Gjest *Belinda* Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Kan du dokumentere din påstand' date=' eller er den basert på hva du har sett/evt lagt mest merke til med egne øyne?[/quote'] Kan ikke dokumentere dette, men de fleste er jo fullt klar over dette...
Gjest *Belinda* Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Hva er "normale" Ta dette som ett eksempel da: 160 høy og 60 kg kanskje... det er vel nogen lunde normalt.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Ta dette som ett eksempel da: 160 høy og 60 kg kanskje... det er vel nogen lunde normalt. I dine øyne ja, men det er ikke det samme som om det er "normalt" i andre sine øyne. Syns du er temmelig frekk, som tror at du kan forvente at mennesker, skal gå med de klærne du mener de skal passe i.
Gjest *Belinda* Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 I dine øyne ja, men det er ikke det samme som om det er "normalt" i andre sine øyne. Syns du er temmelig frekk, som tror at du kan forvente at mennesker, skal gå med de klærne du mener de skal passe i. Ja dette var bare sånn at folk skal få ett passelig bilde av hva som er "normalt". Jeg skrev også normal med ------> "". Dessuten er jeg ikke frekk. Sånn jeg ser det så har ikke øynene mine lyst til å se "fete" folk i korte topper om sommern. Og det kan bli litt irriterende nesten når fettet tyter ut over alt også. Hadde jeg vært 160 høy og veid 90 kg hadde jeg heller prøvd å kle meg anstendig i stedet for trashy. Jeg som er "normal" kler meg ikke så utfordrene engang..
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Jeg sier en gang til at du er FREKK, for du forventer at folk skal kle seg i det du mener er passende for dem. Det er FREKT i mine øyne, og derfor er du FREKK. Har du så store problemer med å se folk i korte topper, da bør du holde deg inne.
jamie Skrevet 20. juli 2004 #13 Skrevet 20. juli 2004 Jeg sier en gang til at du er FREKK, for du forventer at folk skal kle seg i det du mener er passende for dem. Det er FREKT i mine øyne, og derfor er du FREKK. Har du så store problemer med å se folk i korte topper, da bør du holde deg inne.
Fat Sally Lee Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Er faktisk enig med Belinda her. Ikke i at store jenter kler seg mer utfordrende enn andre jenter, men det at jeg faktisk ikke ønsker å se strekkmerkebefengte hengemager i korte topper. Meget politisk ukorrekt, men likefullt sannheten. Men så er det ofte slik da, at om en stor jente og en såkalt "normal" jente har på seg en akkurat like avslørende topper, vil den store jenta bli sett på som mye mer utfordrende kledd, nettopp fordi hun blir mye mer iøynefallende... Kle deg etter kroppen din, ton ned dårlige sider og fremhev gode sider! Store jenter kan faktisk også kle seg smart!
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 .., men det at jeg faktisk ikke ønsker å se strekkmerkebefengte hengemager i korte topper. Blir så provosert av slike holdninger. Du kan ikke kontrollere andre. Kun deg selv. Ganske egosentrisk holdning du har gående der.
Fat Sally Lee Skrevet 20. juli 2004 #16 Skrevet 20. juli 2004 Prøver da ikke å kontrollere noen andre... Store jenter må gjerne gå slik kledd for meg, men jeg forbeholder meg retten til å ikke synes det er noe pent. Sier som Kverula - Meg om det!
Gjest *Belinda* Skrevet 21. juli 2004 #17 Skrevet 21. juli 2004 Er faktisk enig med Belinda her. Ikke i at store jenter kler seg mer utfordrende enn andre jenter, men det at jeg faktisk ikke ønsker å se strekkmerkebefengte hengemager i korte topper. Meget politisk ukorrekt, men likefullt sannheten. Men så er det ofte slik da, at om en stor jente og en såkalt "normal" jente har på seg en akkurat like avslørende topper, vil den store jenta bli sett på som mye mer utfordrende kledd, nettopp fordi hun blir mye mer iøynefallende... Kle deg etter kroppen din, ton ned dårlige sider og fremhev gode sider! Store jenter kan faktisk også kle seg smart! HELT RIKTIG!!
Tusenfryd Skrevet 21. juli 2004 #18 Skrevet 21. juli 2004 Heller en valk for mye enn å ha det sååååå trangr under topplokket i hevrt fall! *er det mulig*
Fat Sally Lee Skrevet 21. juli 2004 #19 Skrevet 21. juli 2004 Heller en valk for mye enn å ha det sååååå trangr under topplokket i hevrt fall! *er det mulig* Kan du begrunne hvorfor du sier sånt? Gjør det meg dummere enn andre at jeg ikke synes (svært) overvektige kropper er særlig pent? Eller er det det faktum at jeg tør å innrømme det som gjør meg dum? Vil gjerne ha et svar, når en blir personlig angrepet i en diskusjon, bør det være begrunnet
Tusenfryd Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 Ja, klart jeg kan begrunne det. Bortsett fra at jeg ikke harsagt du er dum da... Trangsynt er noe annet. Jeg synes det er lite tolerant overfor alle som ikke ser ut sånn som du synes er pent. Jeg synes det er trangsynt og svært eksluderende. Og hvis du tar den kommentaren personlig - hva tror du alle med en ekstra valk føler? Meg selv inkludert. Det kan jeg godt innrømme. Tror du du kan få noen til å tenke "å nei, jeg kan kanskje ikke ta denne toppen i dag, jeg ser kanskje feit ut i denne buksa..." osv? ja, det tror jeg du kan. Akkurat der rammer du ikke meg, for jeg er fornøyd med en veltrent og frisk kropp - uansett om jeg har litt ekstra. Har du lov å mene det du gjør? Ja, selvsagt. Har du lov å si det? Ja, det synes jeg. Kan du skrive det i et diskusjonsforum å forvente å ikke blir motsagt? Nei, det synes jeg ikke. Kan noen forvente å gå ut i verden å forvente å se kun det de selv synes er pent...? I think not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå