AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Har en gutt på snart 13 år. Han liker å være mye inne. Jeg krever at han skal gå/sykle til trening (som er inne), jeg mener han trenger den turen for å få seg frisk luft . I dag regnet det. Far synes jeg var for streng, siden jeg sa nei til å kjøre, og ba han ta med seg en paraply. Er jeg alt for streng? Det tar maks 10 min å gå.Anonymous poster hash: 79d14...fd2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Går han på trygg vei, så er dette helt innefor det akseptable. Unge trenger å røre på seg samtidig som de får frisk luft. Anonymous poster hash: ffef0...eaa 2
Gjest Magdalene Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 du er absolutt ikke for streng. 1
Gjest daisydaisy Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 10 minutter gange og det med paraply som beskytter mot regnet? Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Nei, grei måte å hindre forstoppelse blant annet.Anonymous poster hash: 71614...5d1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Går han på trygg vei, så er dette helt innefor det akseptable. Unge trenger å røre på seg samtidig som de får frisk luft. Anonymous poster hash: ffef0...eaa Det er fortau/gangvei hele veien Anonymous poster hash: 79d14...fd2
Gjest HeiHade Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 (endret) Nei, du er ikke for streng. Alt for mange foreldre som syr puter under armene på barnene sine i dag. Endret 10. november 2014 av HeiHade 1
Gjesten Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Overhodet ikke. Jeg synes tvert imot at mannen din gjør sønnen deres en bjørnetjeneste ved å opptre som om det å gå noen meter i regnet med paraply er krise.
minister-mio Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 Jeg snytes du gjorde rett. Det er ikke noe bra holdning å vise barnet/ungdommen at dersom det er dårlig vær tar vi bilen når det bare er ti minutter å gå.
Hedda-78 Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Er du gal, naturligvis er du ikke for streng! 10 minutts gange er da ingenting. Hvordan skal han klare en time med trening, hvis han ikke klarer å gå i 10 minutt? Og han hadde paraply og jeg regner med han kunne velge støvler/regnjakke osv. hvis han ville. Makan...
Gjest Malanthor Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Kanskje du burde kikke litt på hvorfor han liker å være så mye inne. Og jeg håper at du er like "streng" med deg selv, og ikke kjører til butikken når du trenger en ny tannbørste hvis den ligger 10 min unna. I utganspunktet synes jeg ikke det du gjorde var strengt, men det er også umulig å se barnets side basert på det du skriver. Kanskje han hadde en skikkelig kjip dag og ikke hadde lyst til å gå osv osv. Istedefor å si nei liker jeg heller å spørre hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå