Lizz Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Har tenkt meg til Tusenfryd, men vil unngå de dagene med mest folk (vil stå minst mulig i kø). Er det noen dager nå på sommeren der det er mindre folk enn andre tro?? :klø:
Gjest Fraggel Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg var der på en onsdag midt i fellesferien, og sto så og si aldri i kø!
Gjest Tabby Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Vi var der på søndag, da duskregnet det hele dagen og var derfor veldig lite folk der. Ypperlig når man vil kjøre masse og ikke stå i kø.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Til meg er du velkommen når som helst Koselig, men hun ville som nevnt unngå de dagene med mest kø!
aline Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 det tok litt tid før jeg skjønte hvilket Tusenfryd du skulle til gitt!! skjønte ikke hvorfor det var SÅ mye kø ut til "vår" Tusenfryd.... men hva vet jeg..
Loolaa Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 Unngå helg og velg en dag hvor det er overskyet og duskeregn
virre Skrevet 22. juli 2004 #9 Skrevet 22. juli 2004 Værtrikset er bra - gå på de dagene det er overskyet (ikke plaskregn - da kan de stoppe karuseller pga sikkerhet+det ikke er så trivelig). Gå tidlig på dagen - rushet kommer etter 12 - dagen starter saktere enn man skulle tro for barnefamilier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå