mor_85 Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Jeg så på nettet at Yt sponser vanlige folk med ting for å hjelpe med treningen. Er det noen her som har søkt om å få sponset barnevakt? Høres smart ut, men vet ikke om barnepass.no er flinke?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Ville heller funnet en skolejente i nabolaget, eller brukt treningssenterets barneparkering. Anonymous poster hash: 64c42...1af
hakunamatataa Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Det finnes jo mange treningssentre har barnepass inkludert i prisen:)
Millimani Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 De fleste treningssenter har barnepass-ordninger som fungerer veldig bra. Der er det ofte flere barn å leke med, og voksne som passer på, samtidig er ikke du langt unna, men får sannsynligvis lov å trene i fred
Leanne Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 (endret) Husker godt den tiden mine var små, 3-6 år så elsket de å være med på trening. Mamma skal du trene i dag? Vi vil på lekerommet fikk trent masse! Vi dro rett fra barnehagen til senteret, kjøpte en god morgen yoghurt til hver, og laget middag etter treningen. Slik ble det ikke for sent heller. Så det er jo en mulighet om du ikke får tak i annen barnevakt. Endret 11. november 2014 av Leanne 1
Mortil5 Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg fant ei veldig hyggelig og flink jente på Finn småjobber som kom til oss en gang i uka så mor kunne trene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå