AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Er 24 år, og har pga (mistenker jeg selv) av myye soling fra jeg var 14 år, fått mye linjer i pannen. har også en del arr etter kviser og vannkopper i pannen, så pannen er linjete og ruglete. Også mellom øyenbrynene. Har lyst på en glatt og fresh panne. Burde jeg ta botox eller restylane? Anonymous poster hash: 707f1...864
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Botox Anonymous poster hash: 9db76...c6f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 707f1...864
Miss Lucky Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Fordi du bare er 24år og rynkene dine er da sannsynligvis bare "overfladisk", altså ikke så dype. De vil derfor rette seg ut når du lammer musklene i området med botox. Restylan er en filler og brukes for å fylle i dypere rynker
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Fordi du bare er 24år og rynkene dine er da sannsynligvis bare "overfladisk", altså ikke så dype. De vil derfor rette seg ut når du lammer musklene i området med botox. Restylan er en filler og brukes for å fylle i dypere rynker Men linjene mine synes selv om jeg slapper helt av i pannen/ansiktet også. Også er det arrene da, som gjør pannen ujevn og ruglete sammen med linjene.. tror du/dere fortsatt Botox er det rette? Anonymous poster hash: 707f1...864
Miss Lucky Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Men linjene mine synes selv om jeg slapper helt av i pannen/ansiktet også. Også er det arrene da, som gjør pannen ujevn og ruglete sammen med linjene.. tror du/dere fortsatt Botox er det rette?Anonymous poster hash: 707f1...864 Pannen/ansiktet ditt slapper ikke av i lang nok tid til å "rette ut" linjene nå. Tror nok Botox vil holde, i alle fall til linjene/rynker. Arr vet jeg ikke så mye om.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Pannen/ansiktet ditt slapper ikke av i lang nok tid til å "rette ut" linjene nå. Tror nok Botox vil holde, i alle fall til linjene/rynker. Arr vet jeg ikke så mye om. Nei, det har du kanskje rett i. For med en gang jeg våkner har jeg ganske glatt panne. Hvis ikke jeg har hatt en jævlig natt vel og merke Takk for svar Har du tatt botox eller restylane selv? Anonymous poster hash: 707f1...864
Prestekragen Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Botox gjør susen, det retter seg ut nesten umiddelbart
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Merkelig hvor langt etter USA Norge alltid er. Der borte går det nå i "Notox" fordi så mange kjendiser ser helt rævva ut med Botox. Altså greia er at man vil eldes med verdighet istedenfor å se ut som Donatella Versace slik hun nå ser ut etter år med Restylane og Botox. Men for all del, det er jo deres hud. Anonymous poster hash: 7b53e...133 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Merkelig hvor langt etter USA Norge alltid er. Der borte går det nå i "Notox" fordi så mange kjendiser ser helt rævva ut med Botox. Altså greia er at man vil eldes med verdighet istedenfor å se ut som Donatella Versace slik hun nå ser ut etter år med Restylane og Botox. Men for all del, det er jo deres hud. Anonymous poster hash: 7b53e...133 Det er jo en viss forskjell på millilitere og BØTTER med Restylane da. En dyktig behandler her til lands hadde nok ikke utført en slik behandling, eller brukt henne i før/etterbilder Anonymous poster hash: 664de...bb5
PrinsesseNila Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Botox Det både behandler og forebygger, så det ikke blir verre
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Lol, ja se ut som et fugleskremmsel.Anonymous poster hash: 52e2e...8ff 1
Djungelvrål Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 Aller over 18 har linjer i panna. Det er fordi du har beveget på ansiktet ditt i 24 år. Det hadde vært rart om du IKKE hadde linjer og så ut som om du var 12, eller hva? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå