AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Heisann, Simkortet er sperret grunnet ubetalte regninger hos telenor, har fått helt syke regninger som jeg ikke har betalt for dem er jo helt vannvittige.. 1.500 kr på en måned, osv. Dette inkludert nedbetaling av tlf (300 kr), forsikring (99 kr) og betaling av abon (300 kr.) jeg har binding frem til april 2015. Kan jeg opprette nytt abon hos Onecall med samme nummer og få simkort som fungerer selvom jeg ikke har gjort opp for meg hos telenor? Planen min er å kutte telenor uansett, for jeg har ikke råd til slike regninger. Har ikke penger til å betale alt nå og skulle gjerne hatt åpnet telefonen raskest mulig. Anonymous poster hash: a6038...755
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 siden du har binding må du avslutte avtalen med dem, dvs at du får en veldig fin regning i tilleg til det du allerede skylder. skal du ha nytt abonement uten å avslutte med telenor så må du nok ha nytt nr Anonymous poster hash: dc7f0...eec
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 siden du har binding må du avslutte avtalen med dem, dvs at du får en veldig fin regning i tilleg til det du allerede skylder. skal du ha nytt abonement uten å avslutte med telenor så må du nok ha nytt nr Anonymous poster hash: dc7f0...eec Bruddgebyret mitt er på 700 kr så det er jeg ikke så bekymret for, spørsmålet er om jeg får beholde nummeret mitt eller ikke :-) Anonymous poster hash: a6038...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå