Gå til innhold

Skal jeg sende en melding?!

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

I dag møtte jeg igjen en gammel flamme og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal sende han en mld..

Kan fortelle litt om vår historie..

Vi møttes første gang for fire år siden, på Roskilde festivalen. Vi bodde i samme camp og ble begge bettat av hverandre.. Hver natt satt opp ved bålet og holdt hender. Ingen av oss ville ta kveld, ville bare sitte sammen og prate. Da vi kom hjem holdt vi kontakten og møttes ganske ofte.. Men etter en stund følte jeg at han var mye mer forelska en det jeg var. Jeg var også noen år yngere ann han og mindre klar for noe seriøst.. Det ble til at jeg kuttet kontakten.

Vi møttes igjen to år senere og rota den kvelden. Han fortalte at jeg var den eneste han hadde vært forelska i og at han aldri hadde glemt meg. Jeg var fortsatt ikke så intr så det ble med den kvelden..

I det siste året har jeg snakket mye om han med en veninne og sagt mange ganger at jeg angret sånn på at jeg ikke satset da jeg hadde sjansen. Han er nok en jeg kunne hatt det bra sammen med.

For to mnd siden møte jeg han på 2xh.. Vi prata litt sammen og han ga meg nr sitt, men jeg turte aldri å ringe. Vennina mi som også var der, mente at han fortsatt virka intr, men pgr av at jeg har litt dårlig sammvittighet for at jeg dumpa han før, så droppa jeg og gjøre noe med det..

I helga prata jeg med hu vennina om han igjen og kom fram til at det jeg gjorde da jeg ga slipp på han, måtte være noe av det dummeste jeg har gjort..

I dag møtte jeg han i byen. Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle oppføre meg, så jeg ble litt satt ut. Han kom fram til meg, ga meg en klem og begynte å prate. Jeg ble skjelven og rar inni meg.... Vi sto å prata litt om vanlige ting som, hva gjør du nå, hvor bor du osv..

Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg kanskje skal sende en melding til han, bare som en invitasjon til kontakt, så kan han avgjøre om han vil..

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

go for it!

der verste som kan skje er at han ikke vil ha kontakt - det beste kan du tenke deg selv.

så send han en melding og se hva som skjer - ikke la sjansen gå fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Tror kanskje jeg skal gjøre det.. Mulig han er litt bitter for det som har skjedd, men da trenger han jo ikke å svare meg.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send, send, send! Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det, tror du ikke? Dessuten: hvis han var bitter og sint på deg, så hadde han vel ikke kommet bort og pratet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
Send' date=' send, send! Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det, tror du ikke? Dessuten: hvis han var bitter og sint på deg, så hadde han vel ikke kommet bort og pratet?[/quote']

Han hadde sikkert ikke gitt meg klem eller da.. bare sagt hei også gått.. Kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Så send melding! Dette kan jo være begynnelsen på noe fantastisk! Og hvis det viser seg å ikke være det, så vil du iallfall vite det så du ikke går rundt og tenker "hvis bare..."resten av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Svar fikk jeg også :oops: Hjertet håppa høyt.. Han sa ikke så mye da, men at det var koselig at jeg sendte han ei mld.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!!!!

Så er det bare å vente i spenning for å se hva som skjer videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jepp.. Nå er det jo opp til han.. Vil jo ikke mase heller..

Skrev til han: Fu får en fin kveld da. Kanskje vi prates..

Fikk svar: det må vi jo? Du å:) SKal jeg svare på den da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yepp klart du skal jente!!!! Nå sitter han sikkert og venter med mobilen i handa..... Kom igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... Neida.... Tenk deg hjertet hans hoppet når det peip i mobilen nå da.... :sjarmor:

Ingen vits i å kaste bort sjansene du får her i livet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moonshadow

:-) Blir spennede å se om jeg hører noe mer fra han da.. Men med min flaks, så er det vel lite sannsynlig. Sjansen gikk vel fra meg for flere år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det.... Han ga deg jo nr. sitt + at han svarte på sms'n med en gang.... *venter spent på nytt pip fra *Tina's* mobil*

Var egentlig på vei til sengs nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Er så nysgjerrig at jeg kommer til å sitte her i 10 min til.... hint hint!!!!

Faan, nå er det på tide å få seg et liv...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...