Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en fyr fra Møteplassen, og har kjent hverandre i en månedstid.

Har utrolig god kjemi. Liker hverandre veldig godt.

Men det er noe som skurrer litt for meg...

Han har ikke vært singel lenge, og han fortalte at det ble slutt i forrige forhold i august.. Greit nok. Sier at han er helt ferdig med det, og er klar for å gå videre. Sier at han ønsker å bli sammen med meg. Jeg holder litt tilbake.

For det første så har jeg sett på facebook at de har skrevet til hverandre at de elsker hverandre i september, så jeg tror at det ble slutt i september egentlig.

I tillegg så jeg en status om at den eksen var gravid.... Denne statusen var lagt ut i sommer. Og han har ikke nevnt noe om det, og jeg blir litt usikker. Det kan jo være at hun har mistet.. Har veldig lyst å spørre han om dette, men vet ikke hvordan.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette må du komme til bunns i så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 81534...8e1
Skrevet (endret)

Det kan godt hende at det ble slutt i august selv om det ble skrevet i september. Man slutter jo ikke å elske på sekundet.

Synes selv 3 måneder er litt lite etter et forhold som har vart en stund. Har gått inn litt tidlig før selv. Da tenkte jeg på den tidligere partneren innimellom en stund til, men minnene ble gradvis faset ut mens tiden gikk. Sa selvsagt ingenting om det til den nye partneren.

Endret av Eriks
Skrevet

Jeg ville iallefall reagert på at sånne ting skrives åpent på fb. Kanskje de har status "det er komplisert"...

Skrevet

Ja, ser dere går for løkrullene og de samme idiotene som vanlig=). Godt å vite

Anonymous poster hash: 484cd...cb4
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Ville nok snakket med ham om alt dette så fort som mulig... uff, kjedelig situasjon :(

Skrevet

Snakket med han, og det er riktig. hun er gravid..

Skrevet

Player eller veldig useriøs type. Garantert ikke noe å samle på

Anonymous poster hash: 8c64b...5f8
Skrevet

Men seriøst hvem gidder å date på nettet lenger? Det er jo som å spørre om problemer. Finn noen du kan ha øyekontakt med i det virkelige liv. Da slepper du datingpresset også mens du kan utforske ansikt og øyner

Skrevet

Men seriøst hvem gidder å date på nettet lenger? Det er jo som å spørre om problemer. Finn noen du kan ha øyekontakt med i det virkelige liv. Da slepper du datingpresset også mens du kan utforske ansikt og øyner

Det er veldig mange som dater via nettet. Synes det er bedre enn å dra ut på byn. Finner ikke så mange interessanne på byen uansett.

Skrevet

Hvis man ikke skal date på nett, hvor skal man finne noen da? Og jeg går aldri ut på byen. Sjekke opp en mann på toget 8.00 på morgningen, da alle ser trøtte og sure ut.

Til TS. Tror jeg hadde droppet denne mannen. De skrev at de elsket hverandre i September. Rett etter starter dere å date. Og ex`n er gravid. De skal ha baby sammen. Tror det blir for mange komplikasjoner, Og er jo en mulighet for at de blir sammen igjen og.

Anonymous poster hash: 267d3...98d
Skrevet

Lukter rebound lang vei, dessverre.

Anonymous poster hash: 1c32f...d3d
  • Liker 1
Skrevet

Jepp!For to dager siden var han glad i meg og ville bli sammen med meg, nå var han plutselig ikke klar for forhold og likte meg ikke så godt lenger!... lært leksa, helt greit å være skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...