AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Dere som bruker dressjakke på jobb daglig, hvor mange har dressjakker har dere? Hvordan gjør dere det med vask/rens? Hvor kjøper dere dressjakkene fra? Anonymous poster hash: 30ab2...668
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Dere som bruker dressjakke på jobb daglig, hvor mange har dressjakker har dere? Hvordan gjør dere det med vask/rens? Hvor kjøper dere dressjakkene fra? Anonymous poster hash: 30ab2...668 Jeg har to. Enda ikke hatt behov for vask. Fått den ene, den andre kjøpte jeg på FRETEX av alle steder.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Tja... Jeg har ikke oversikt over hvor mange jeg har men rundt 25 tenker jeg. Lufter de etter bruk og leverer på renseriet når det trengs. Handler kun på Høyer og de fleste jeg har er vel fra byMalene Birger og Day. Fordi jeg liker kvaliteten og fasongene. Anonymous poster hash: e3a2c...516
Amarone Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Bruker det en del (men ikke hver dag), og har fire svarte, en grå og en brun (tweed). Jakkene renses ved behov, oftere om sommeren når jeg har topper uten ermer under. De svarte er kjøpt litt her og der, som Filippa K og Oasis, mens de andre er skreddersydd.
Gjest Ive Lina Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Jeg har flere, men kun jakker som kan vaskes. Har hatt et par som det står kun rens på, men jeg har vasket de også .. det har gått helt fint.
Athene Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Ikke akkurat dressjakker, det er ikke en stil jeg liker. Men jeg bruker mange pene jakker som ikke tåler vask da det er streng dress kode på jobb. Jeg har alt fra Zara og Massimo Dutti, via Marlene Birger og Tiger, til Gucci og Chanel. De henges ut til lufting etter bruk. Ved behov leverer jeg til rens. De holder lengre dersom man bruker bluse eller topp med ermer under, fremfor ermeløse topper.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Ikke akkurat dressjakker, det er ikke en stil jeg liker. Men jeg bruker mange pene jakker som ikke tåler vask da det er streng dress kode på jobb. Jeg har alt fra Zara og Massimo Dutti, via Marlene Birger og Tiger, til Gucci og Chanel. De henges ut til lufting etter bruk. Ved behov leverer jeg til rens. De holder lengre dersom man bruker bluse eller topp med ermer under, fremfor ermeløse topper. Det hørtes fint ut. Er heller ikke så fan av dressjakker.. Har du noen eksempler på hva du bruker i stedet?Anonymous poster hash: 7f161...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå