Gå til innhold

Klesoppbevaring på lite soverom (tegning)

FrkHumle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke det med utstikker jeg? Ser ikke noe på bildet? Kan du snu døren slik at den går utover?

Anonymous poster hash: 910d1...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke det med utstikker jeg? Ser ikke noe på bildet? Kan du snu døren slik at den går utover?

Anonymous poster hash: 910d1...b0c

Utstikkeren er den "hiken" ved fotenden av senga. Hadde ikke den med på første tegninga siden den ikke kan brukes til noe.

Kan ikke snu døra nei, jeg leier. Og ved å snu senga for å bruke utstikkeren så kunne jeg uansett kun hatt en kommode der pga vinduet, pluss at jeg hadde fått en trang 50cm plass bak senga hvor det ikke blir plass til noe.

post-80737-0-24265800-1415722058_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstikkeren er den "hiken" ved fotenden av senga. Hadde ikke den med på første tegninga siden den ikke kan brukes til noe.

Kan ikke snu døra nei, jeg leier. Og ved å snu senga for å bruke utstikkeren så kunne jeg uansett kun hatt en kommode der pga vinduet, pluss at jeg hadde fått en trang 50cm plass bak senga hvor det ikke blir plass til noe.

Men du kan jo snu deg selv i senga? Slik at du sover motsatt vei av det du gjør nå. Da slipper du å ha skapet rett ved hodet. Den enkleste løsningen er jo å kjøpe et ferdig skap, legge deg lenger inn i senga eller snu deg. Evt sette skapet på et annet rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo snu deg selv i senga? Slik at du sover motsatt vei av det du gjør nå. Da slipper du å ha skapet rett ved hodet. Den enkleste løsningen er jo å kjøpe et ferdig skap, legge deg lenger inn i senga eller snu deg. Evt sette skapet på et annet rom.

Jeg har allerede laget løsningen Talbot foreslo, kan ta bilde så får dere se. :)

Ellers klarer jeg ikke sove med hodet under vinduet, så det hadde ikke gått uansett. ;) (Ja, jeg vet jeg er sær, men føler det blir for åpent med vindu ved hodet. Tenker på insekter osv om sommeren bl.a. Haha!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...