FrkHumle Skrevet 11. november 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 11. november 2014 Men da bør det gå helt fint å finne noen gode løsninger! En kommer utrolig langt om en er litt handy og løsningsorientert Fant en fantastisk link av google-tipset ditt forresten: http://www.buzzfeed.com/twopoodles/23-hacks-for-your-tiny-bedroom-9g24 Da er det bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 11. november 2014 #22 Del Skrevet 11. november 2014 Fant en fantastisk link av google-tipset ditt forresten: http://www.buzzfeed.com/twopoodles/23-hacks-for-your-tiny-bedroom-9g24 Da er det bare å sette igang Hehe, den har inspirert meg også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #23 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skjønte ikke det med utstikker jeg? Ser ikke noe på bildet? Kan du snu døren slik at den går utover? Anonymous poster hash: 910d1...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 11. november 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skjønte ikke det med utstikker jeg? Ser ikke noe på bildet? Kan du snu døren slik at den går utover? Anonymous poster hash: 910d1...b0c Utstikkeren er den "hiken" ved fotenden av senga. Hadde ikke den med på første tegninga siden den ikke kan brukes til noe. Kan ikke snu døra nei, jeg leier. Og ved å snu senga for å bruke utstikkeren så kunne jeg uansett kun hatt en kommode der pga vinduet, pluss at jeg hadde fått en trang 50cm plass bak senga hvor det ikke blir plass til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 11. november 2014 #25 Del Skrevet 11. november 2014 Utstikkeren er den "hiken" ved fotenden av senga. Hadde ikke den med på første tegninga siden den ikke kan brukes til noe. Kan ikke snu døra nei, jeg leier. Og ved å snu senga for å bruke utstikkeren så kunne jeg uansett kun hatt en kommode der pga vinduet, pluss at jeg hadde fått en trang 50cm plass bak senga hvor det ikke blir plass til noe. Men du kan jo snu deg selv i senga? Slik at du sover motsatt vei av det du gjør nå. Da slipper du å ha skapet rett ved hodet. Den enkleste løsningen er jo å kjøpe et ferdig skap, legge deg lenger inn i senga eller snu deg. Evt sette skapet på et annet rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 11. november 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 11. november 2014 Men du kan jo snu deg selv i senga? Slik at du sover motsatt vei av det du gjør nå. Da slipper du å ha skapet rett ved hodet. Den enkleste løsningen er jo å kjøpe et ferdig skap, legge deg lenger inn i senga eller snu deg. Evt sette skapet på et annet rom. Jeg har allerede laget løsningen Talbot foreslo, kan ta bilde så får dere se. Ellers klarer jeg ikke sove med hodet under vinduet, så det hadde ikke gått uansett. (Ja, jeg vet jeg er sær, men føler det blir for åpent med vindu ved hodet. Tenker på insekter osv om sommeren bl.a. Haha!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå