Notisblokk Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Jeg leter etter noen pene sko jeg kan bruke på jobb, shopping og noen arrangement. Jeg går alltid i joggesko, men ønsker å føle meg litt mer feminin. Er plattfot, så kan ikke ha så høye sko. Må være gode på foten og det er der jeg sliter.. Finner mange pene sko i butikkene, men de er ikke så gode på foten. Er det noen som har tips til sko? Eller hva jeg skal se etter?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Har du noen mulighet til å få prøvd Paul Green sine sko der du bor? Enkelte skobutikker fører dem, og kanskje de kan være noe for deg.
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Jeg bruker sneakers fra ecco, de sitter veldig godt etter en uke eller 2. Jeg kan heller ikke bruke heler og dette er det beste jeg har funnet til nå.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Ecco og Gabor har gode sko for vanskelige føtter uten å se ut som Klavenes klumpesko.Anonymous poster hash: bf277...2a2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Klavenes har mye fint for oss med vriene bein. Det finnes også egne sko med plass til innleggssåler, for de som trenger det. I Bergen har Drevelin og Atterås godt utvalg i sko tilpasset innleggssåler og kranglete føtter. Vil tippe andre større byer har tilsvarende.Anonymous poster hash: 9f358...fee
Gjest Tigress Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Eg likar godt merket Tamaris som ein finn på Euro Sko, trur eg? Elles kan eg også tilrå Ecco, Gabor, Marc Bohan og Peter Kaiser. Sjølv har eg ikkje hatt Peter Kaiser, men på somme felt stolar eg blindt på mora mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå