AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hei, jeg skulle legge en gammel tonerkassett i en eske for å ta til resirkulering, da den "åpnet" seg og skoene og buksen min ble dekket av gul farge. Har jeg rett på å få ett nytt par sko fra jobb? De er to år gamle, men dyre ecco sko...Buksen er bare en billigbukse så det er ikke så viktig med. Vil forhøre meg før jeg spør sjefen Anonymous poster hash: aabdb...0f9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Hei, jeg skulle legge en gammel tonerkassett i en eske for å ta til resirkulering, da den "åpnet" seg og skoene og buksen min ble dekket av gul farge. Har jeg rett på å få ett nytt par sko fra jobb? De er to år gamle, men dyre ecco sko...Buksen er bare en billigbukse så det er ikke så viktig med. Vil forhøre meg før jeg spør sjefen Anonymous poster hash: aabdb...0f9 To år gamle.....Anonymous poster hash: bdf22...547 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Dyre Ecco sko har varig kvallitet utover to år Anonymous poster hash: aabdb...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Dyre Ecco sko har varig kvallitet utover to år Anonymous poster hash: aabdb...0f9 Da sliter du lie på skoene dine. Mine eccosko holder maks to år før jeg bør ha nye. Anonymous poster hash: c1f0b...02d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Hadde skoene dine vært et halvt år gamle, så kunne jeg forstått deg. Men å be sjefen om erstatning for noen sko som er to år gamle, hadde i alle fall jeg blitt flau over. Men lykke til.. Anonymous poster hash: f9ab8...7d2 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Jeg forstod det sånn at det er jobbsko? Hvis det er dine private sko synes jeg det er hårreisende å skulle kreve erstatning. Hvis det er sko du kun bruker på jobb - som jobben har betalt, så kan du spørre om nye. Det var jo faktisk din egen feil.. Anonymous poster hash: d3a85...516 13
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Vask skoene og sett dem inn med svart skokrem (hvis vi snakker om svarte sko)<br /><br />Det går sikkert bra.Anonymous poster hash: 8b828...373
Gjest Nori Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Jeg forstod det sånn at det er jobbsko? Hvis det er dine private sko synes jeg det er hårreisende å skulle kreve erstatning. Hvis det er sko du kun bruker på jobb - som jobben har betalt, så kan du spørre om nye. Det var jo faktisk din egen feil.. Anonymous poster hash: d3a85...516 Signerer denne. Du får ikke erstattet ting fordi du er ei kløne.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 hvorfor skal din klønsomhet gå ut over jobben? kjøp deg nye sko Anonymous poster hash: 06239...65a 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Det kan jeg aldri tenke meg du vil få. Det eneste måtte være om skoene er en del av påkrevd jobbantrekk og at det er arbeidsgiveren som i utgangspunktet bekosterdem. Anonymous poster hash: d1848...430
Salmonella Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Signerer denne. Du får ikke erstattet ting fordi du er ei kløne. Unnskyld meg, nå sporer jeg av litt men hva slags svar er dette? "fordi du er ei kløne". Er så lei av hersketeknikkene her inne. Det er fullt mulig å være uheldig av og til! 9
Gjest Nori Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 (endret) Unnskyld meg, nå sporer jeg av litt men hva slags svar er dette? "fordi du er ei kløne". Er så lei av hersketeknikkene her inne. Det er fullt mulig å være uheldig av og til! Uheldig eller ikke, klønete er det uansett. Alle er vi kløner fra tid til annen, forstår ikke at det er noe å reagere så voldsomt på. Endret 10. november 2014 av Nori
Salmonella Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 (endret) Uheldig eller ikke, klønete er det uansett. Alle er vi kløner fra tid til annen, forstår ikke at det er noe å reagere så voldsomt på. Så når man er uheldig (noe som tilsier at man i utgangspunktet har vært forsiktig) så er man klønete? Klønete er ett ganske negativt karakteristikk av noen. Sorry, jeg blir bare så lei av at folk omtaler folk i negative trekk her inne. Det går an å ordlegge seg i litt mer nøytrale ordlag og allikevel få frem poenget/meningen. Endret 10. november 2014 av Salmonella 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Dette gjorde du selv. Da får du ta kostnadene selv, også. Anonymous poster hash: ff6cb...bdc
Gjest Petter Skrevet 10. november 2014 #15 Skrevet 10. november 2014 Det skader vel ikke å høre med jobben din om det? Var dette toner av "pulver-type" eller noe flytende greier?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #16 Skrevet 10. november 2014 Herregud! Hvis skoene er to år gamle så kan du ikke forvente at jobben sponser nye. Og i hvertfall ikke når det er selvforskyldt. Anonymous poster hash: bdf22...547 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2014 #17 Skrevet 10. november 2014 (endret) Så når man er uheldig (noe som tilsier at man i utgangspunktet har vært forsiktig) så er man klønete? Klønete er ett ganske negativt karakteristikk av noen. Sorry, jeg blir bare så lei av at folk omtaler folk i negative trekk her inne. Det går an å ordlegge seg i litt mer nøytrale ordlag og allikevel få frem poenget/meningen. Er vimse bedre? Ok. Det var veldig vimsete av deg! Nei, TS, i bestefall kommer han/hun til å tro du spøker. Endret 10. november 2014 av Evilposelos
Gjest Tingelinling Skrevet 10. november 2014 #18 Skrevet 10. november 2014 Det finnes en del bedrifter som har regler for hva av ødelagte klær som dekkes. Spør sjefen din om det finnes der du jobber. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #19 Skrevet 10. november 2014 Sko blir da ikke ødelagt av toner. Det er jo bare å blåse bort pulveret og så vaske bort det som evt måtte være igjen. Anonymous poster hash: 5b488...74b
LukaFrost Skrevet 10. november 2014 #20 Skrevet 10. november 2014 Hva slags sko var det da? Litt merkelig om du skullå få nye sko når de var såppas gamle og det var din egen feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå