AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hei, Bør menn ta opp lydopptak av dater, for å forsikre seg om ikke å bli anmeldt for voldtekt i etterkant? http://www.nettavisen.no/nyheter/--det-var-deilig-sa-kvinnen-og-anmeldte-mannen-for-voldtekt/8507579.html Anonymous poster hash: 639b3...cea
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Håper hun får streng straff! Lurer på hvorfor det er så "populært" å anmelde voldtekter som ikke har funnet sted.. Og hvorfor fyren hadde lydopptaker på i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 3bf7a...815 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Nå, er dette takk og pris ikke normalt da. Og er grusomt da det skjer. Men man blir ikke dømt uten bevis heller, i en straffesak. Anonymous poster hash: 2da53...2d5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Hei, Bør menn ta opp lydopptak av dater, for å forsikre seg om ikke å bli anmeldt for voldtekt i etterkant? http://www.nettavisen.no/nyheter/--det-var-deilig-sa-kvinnen-og-anmeldte-mannen-for-voldtekt/8507579.html Anonymous poster hash: 639b3...cea Dette bør vurderes i enkelte tilfeller. Mange bunny cooker `ere på online dating sider for å si det sånn. Anonymous poster hash: 33be7...184
Teethgrinding Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Dette bør vurderes i enkelte tilfeller. Mange bunny cooker `ere på online dating sider for å si det sånn. Anonymous poster hash: 33be7...184 Mener du kaninkokere? Hvorfor ikke bare skrive det på norsk, sier nå jeg. 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Vel kunne ikke tatt det så tungt om en ble feilaktig dømt for noe slikt, MEN at hun tar sjansen på at jeg er like grei når jeg kommer ut igjen etter hun hadde gjort noe slikt mot meg ...synes jeg er spesielt da men greit nok, tenker vel ikke så langt ? Anonymous poster hash: 21a6b...884
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Hun er jo nå innlagt på psykiatrisk avdeling. Jeg trodde det for øvrig var straffbart å ta opptak av sånt? Hvorfor han i det hele tatt tok opptak er for meg et interessant spørsmål. Anonymous poster hash: 3558d...bcd 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 Mener du kaninkokere? Hvorfor ikke bare skrive det på norsk, sier nå jeg. Hvorfor har du bilde av Leonardo på profilen din? Hold deg til emne. Anonymous poster hash: 33be7...184 1
draug 75 Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Oi. Det der er nok til å sette skrekk i noen og enhver. Jeg får en følelse av at de ikke er helt gode noen av disse. Ja, at hun er skrudd det er nå tydelig, men hvem i alle dager er det egentlig som gjør lydopptak av sine egne eskapader i sin egen leilighet? 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Oi. Det der er nok til å sette skrekk i noen og enhver. Jeg får en følelse av at de ikke er helt gode noen av disse. Ja, at hun er skrudd det er nå tydelig, men hvem i alle dager er det egentlig som gjør lydopptak av sine egne eskapader i sin egen leilighet? Kanskje han ikke ville bli tiltalt for voldtekt? Det er jo noen man kan merke ikke er helt gode i hodet og så vil man beskytte seg. Jeg tror nok en del menn som har blitt falskt anklaget for voldtekt skulle ønske de faktisk hadde tatt opp det som skjedde på bånd- ellers er det hans ord mot hennes, og i mange tilfeller så tar man det for god fisk det dama sier, og så får man en uskyldig mann i fengsel. Jeg synes at slike anklagelser ødelegger for andre som faktisk blir voldtatt. Generelt synes jeg ikke det døtt synd i den unnskyld uttrykket dumme kjerringa. Karma slo tilbake for fullt gitt. Anonymous poster hash: 6a7fb...87a 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 Kanskje han ikke ville bli tiltalt for voldtekt? Det er jo noen man kan merke ikke er helt gode i hodet og så vil man beskytte seg. Jeg tror nok en del menn som har blitt falskt anklaget for voldtekt skulle ønske de faktisk hadde tatt opp det som skjedde på bånd- ellers er det hans ord mot hennes, og i mange tilfeller så tar man det for god fisk det dama sier, og så får man en uskyldig mann i fengsel. Jeg synes at slike anklagelser ødelegger for andre som faktisk blir voldtatt. Generelt synes jeg ikke det døtt synd i den unnskyld uttrykket dumme kjerringa. Karma slo tilbake for fullt gitt. Anonymous poster hash: 6a7fb...87a Jeg tror faktisk jeg da heller hadde valgt å ikke ha sex med dama i utgangspunktet, men det er kanskje bare meg. Flott at han hadde opptak da, når situasjonen endte sånn, men jeg synes kanskje folk skulle begynne å tenke seg om en gang eller to før de har sex, i stedet for å ta hemmelige opptak av en date. Anonymous poster hash: efc6e...15c 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 Er det forøvrig bare jeg som ikke helt skjønner forsvaret her. Hun opplevde det som voldtekt, derfor har hun ikke kommet med en falsk anklage!? Altså, enten lyver man om de faktiske forhold, eller så gjør man det ikke. Er man psykisk syk, så kan man slippe straff for det, men det å forestille seg noe er jo ikke i seg selv nok til å kunne si at noe har skjedd. Anonymous poster hash: efc6e...15c
draug 75 Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Kanskje han ikke ville bli tiltalt for voldtekt? Det er jo noen man kan merke ikke er helt gode i hodet og så vil man beskytte seg. Jeg synes at slike anklagelser ødelegger for andre som faktisk blir voldtatt. Anonymous poster hash: 6a7fb...87a Det er mulig det bare er jeg som er litt blasert, men når jeg får på følelsen om ei kvinne at hun trenger etterstramming på noen skruer, så stikker jeg av. Jeg er fullt ut i stand til å pule på første date, men da sikrer jeg på annet vis enn båndopptager. Men du har helt rett i at falske anklagelser er en uting og ødelegger for reelle voldtektsoffere. Jeg tror faktisk jeg da heller hadde valgt å ikke ha sex med dama i utgangspunktet, men det er kanskje bare meg. Flott at han hadde opptak da, når situasjonen endte sånn, men jeg synes kanskje folk skulle begynne å tenke seg om en gang eller to før de har sex, i stedet for å ta hemmelige opptak av en date. Anonymous poster hash: efc6e...15c Du sa det. Er det forøvrig bare jeg som ikke helt skjønner forsvaret her. Hun opplevde det som voldtekt, derfor har hun ikke kommet med en falsk anklage!? Anonymous poster hash: efc6e...15c For noen mennesker er hvordan verden oppleves mye mer reelt enn hvordan verden i virkeligheten er. Jeg tror nesten jeg kan begripe at ei kvinne kan føle seg voldtatt uten at hun i juridisk forstand er blitt det, uten at jeg har et konkret eksempel.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #15 Skrevet 10. november 2014 Er det forøvrig bare jeg som ikke helt skjønner forsvaret her. Hun opplevde det som voldtekt, derfor har hun ikke kommet med en falsk anklage!? Altså, enten lyver man om de faktiske forhold, eller så gjør man det ikke. Er man psykisk syk, så kan man slippe straff for det, men det å forestille seg noe er jo ikke i seg selv nok til å kunne si at noe har skjedd. Anonymous poster hash: efc6e...15c Hun er lagt inn på psykiatrisk avdeling, så det er vel dette de skal finne ut av, om hennes oppfatning av virkelighet samsvarer med den faktiske virkelighet. Jeg forstod for øvrig heller ikke den kommentaren. Mulig de allerede har klarlagt at hun er psykisk syk? Anonymous poster hash: 3558d...bcd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #16 Skrevet 10. november 2014 Jeg trodde det for øvrig var straffbart å ta opptak av sånt? Hvorfor han i det hele tatt tok opptak er for meg et interessant spørsmål. Anonymous poster hash: 3558d...bcd Ikke straffbart å ta opptak så lenge man selv tar del i samtalen. Motivasjonen hans kan man jo lure litt på, men annelig var det et lykketreff at han fikk dette på fil. Tok meg også i å lure på om hun har anmeldt noen for voldtekt tidligere... men det hadde vel kommet frem i artikkelen hvis så var tilfelle. Anonymous poster hash: 4a236...6e7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #17 Skrevet 10. november 2014 Noen som vet når dette skjedde? Leste ett sted at hun allerede hadde søkt om voldsoffer erstatning og ble blankt avvist. Isåfall så var hun veldig rask med å søke, tom før rettssaken startet. Anonymous poster hash: 0d34a...031
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2014 #18 Skrevet 10. november 2014 Hvorfor hadde han lydopptak og hvorfor tok ikke hun blodprøve om hun trodde hun ble neddopet? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #19 Skrevet 10. november 2014 Altså, den kjerringa der burde blitt buret inne i årevis til skrekk og advarsel. Jeg har selv venninner som har blitt både overfallsvoldtatt og "bare" voldtatt, begge sliter forferdelig. Den ene kom fra et ødelagt hjem og hadde rømt hjemmefra. Gående alene 23.30-tiden, blir hun stoppet av en norsk-pakistaner som dro henne inn i bilen sin og tok henne med hjem. "Uheldigvis" så knivstakk hun ham til slutt for å komme unna, og hun ble fortalt av politiet at om hun gikk videre med dette, så kunne hun bli siktet for drapsforsøk om han anmeldte. Jeg har aldri, hverken før eller siden, sett noe gråte så mye. Den hendelsen ødela Oslo for meg, og i mange år etter ble jeg fysisk kvalm når jeg møtte norsk-pakistanere. Anonymous poster hash: 26ae1...56f 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #20 Skrevet 11. november 2014 Jeg tror faktisk jeg da heller hadde valgt å ikke ha sex med dama i utgangspunktet, men det er kanskje bare meg. Flott at han hadde opptak da, når situasjonen endte sånn, men jeg synes kanskje folk skulle begynne å tenke seg om en gang eller to før de har sex, i stedet for å ta hemmelige opptak av en date. Anonymous poster hash: efc6e...15c Hadde han ikke hatt opptak, hadde den kjerringa forsatt gått fritt omkring. Jeg er evig takknemlig. Anonymous poster hash: fbded...b6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå