Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #21 Del Skrevet 2. august 2002 Hun hadde på seg skuddsikker jakke (Jack tok den på henne oppe på kontoret, hadde pistolen under den), og døde ikke. Nina lever fortsatt. Fortsett å se du, nå er det virkelig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #22 Del Skrevet 5. august 2002 Ny episode ikveld!! :D 8) :D 8) Lurer på hva skurken finner på denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 6. august 2002 #23 Del Skrevet 6. august 2002 :cry: Jeg fikk ikke sett igår, glemte det i det flotte sommerværet. HVA SKJEDDE????? Please, kan noen fortelle meg i korte trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. august 2002 #24 Del Skrevet 6. august 2002 Slapp av, slapp av kjære Viking :D De sender de første 8 episodene i reprise nå på lørdag! :blunke: For alle som ikke har fått med seg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 6. august 2002 #25 Del Skrevet 6. august 2002 Takk, takk, Vinga.. Alle 8, på en dag???? Himmel og hav.. Syns det var litt dumt å begynne denne ekstremt spennende serien, midt i ferien, så jeg tenkte nok at de sendte den i reprise, men ikke så raskt. Får se om jeg får sett iallefall den ene jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 11. august 2002 #26 Del Skrevet 11. august 2002 Hjeeelp.. Så de første fire episodene som jeg hadde tatt opp på video, men glemte å ta opp de neste fire og nå må jeg jo følge med videre.. Arrrgg.. Kan noen gi et lite sammendrag av episode 5-8??? Eller går det an å se de på nett noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 11. august 2002 #27 Del Skrevet 11. august 2002 Se her, Vala: www.tv2.no/program/article.jhtml?articleID=56872 Resyme fra de 6 siste episodene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå