Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #21 Skrevet 2. august 2002 Hun hadde på seg skuddsikker jakke (Jack tok den på henne oppe på kontoret, hadde pistolen under den), og døde ikke. Nina lever fortsatt. Fortsett å se du, nå er det virkelig spennende!!
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #22 Skrevet 5. august 2002 Ny episode ikveld!! :D 8) :D 8) Lurer på hva skurken finner på denne gangen.
Viking Skrevet 6. august 2002 #23 Skrevet 6. august 2002 :cry: Jeg fikk ikke sett igår, glemte det i det flotte sommerværet. HVA SKJEDDE????? Please, kan noen fortelle meg i korte trekk.
Gjest Janna Skrevet 6. august 2002 #24 Skrevet 6. august 2002 Slapp av, slapp av kjære Viking :D De sender de første 8 episodene i reprise nå på lørdag! :blunke: For alle som ikke har fått med seg alt.
Viking Skrevet 6. august 2002 #25 Skrevet 6. august 2002 Takk, takk, Vinga.. Alle 8, på en dag???? Himmel og hav.. Syns det var litt dumt å begynne denne ekstremt spennende serien, midt i ferien, så jeg tenkte nok at de sendte den i reprise, men ikke så raskt. Får se om jeg får sett iallefall den ene jeg har gått glipp av.
Vala Skrevet 11. august 2002 #26 Skrevet 11. august 2002 Hjeeelp.. Så de første fire episodene som jeg hadde tatt opp på video, men glemte å ta opp de neste fire og nå må jeg jo følge med videre.. Arrrgg.. Kan noen gi et lite sammendrag av episode 5-8??? Eller går det an å se de på nett noe sted?
Aquarius Skrevet 11. august 2002 #27 Skrevet 11. august 2002 Se her, Vala: www.tv2.no/program/article.jhtml?articleID=56872 Resyme fra de 6 siste episodene :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå