Gå til innhold

Hvor får en kjøpt ordentlige pølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alt av pølser en får kjøpt fra Gilde, Finnsbråten, Nordfjord etc. er smakløst. Er opprinnelig fra vestlandet og har flyttet til østlandet. Hjemme er det ofte lokale produsenter å finne i kjøledisken. Men har ikke funnet noe her jeg bor nå.

Anonymous poster hash: 5a354...e50
Skrevet

Hvis du bor i Oslo så må du ta en tur innom Mathallen. Er litt dyrt, men der har de utrolig mange og gode smakfulle pølser fra hele verden. Anbefales på det sterkeste!

• Liker 1
Skrevet

Nà er det en stund siden jeg bodde i Norge, men husker at endel av pòlsene fra Gròstad var ganske gode. Jeg kjòpte dem pà Meny og Centra og Ultra, hvis jeg ikke husker helt feil.

Anonymous poster hash: 2c79d...720
  • Liker 1
Skrevet

På Bondens marked!

Anonymous poster hash: 94652...025
Skrevet

Hos slakterene eller mathallen. Kan være de har på Jacobs også.

Skrevet

Jakobs og meny har pølser fra grøstad

Skrevet

Pølsemakermester Strøm-Larsen, vel. :)

http://www.strom-larsen.no/

Ellers synes jeg det begynner å bli greit utvalg med gode pølser mange steder etter hvert. Selv på Rema.

Skrevet

Idsøe i Stavanger er også bra.

Skrevet

Hva slags pølser tenker du? Evanger pølsefabrikk har masse gode spekepølser.

Skrevet

Brubakken Pølser fra Kragerø...

Skrevet

Syns alt av pølser en får kjøpt fra Gilde, Finnsbråten, Nordfjord etc. er smakløst. Er opprinnelig fra vestlandet og har flyttet til østlandet. Hjemme er det ofte lokale produsenter å finne i kjøledisken. Men har ikke funnet noe her jeg bor nå.

Anonymous poster hash: 5a354...e50

Vanskelig å komme med forslag når vi ikke vet hvor du bor? I Oslo er det stort utvalg, mens det i en mindre by/bygd er mye mindre. Så det hjelper jo kanskje lite at vi tipser om produkter/butikker i Oslo, Stavanger, Tromsø osv. så lenge vi ikke aner om hvordan utvalget er der du bor?

Anonymous poster hash: 2c79d...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...