Jens Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Som er fotballgal! Det jeg kan komme på er, fotballblad, godteri, fotballkort. Flere tips?
novacane Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Har også kommet nye fotballklistremerker til Champions League Klistremerker til VM var kjempe populært så vil tippe at Champions League klistremerker også vil slå ann
Jens Skrevet 10. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2014 Har også kommet nye fotballklistremerker til Champions League Klistremerker til VM var kjempe populært så vil tippe at Champions League klistremerker også vil slå ann Takk! Flere? Mååå jo ikke bare være fotball...
Engel Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 (endret) Ny app til nettbrettet Minecraft figurer Diverse blader Flaxlodd Hårgele Dusjsåpe/shampo (gjerne sånn 2-1 produkt til etter gym og trening) Kule sokker/boxere Kul lue drikkeflaske? (men om han har spilt fotball en stund har han helt sikkert nok av det fra før) Det er det jeg kom på som kunne slått an hos vår gutt på 9 1/2 år. Men kjenner jeg er glad vi skal ha aktivitetskalender som erstatning for pakkekalender i år... Ikke lett å finne på smågaver til gutter i den alderen. Blir fort dyrt. Endret 10. november 2014 av Engel
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Star wars pepperkakefigurer (fra ebay) Nøkkelring med favorittfotballaget Penner Lue Hansker Mobilcover Touchhansker Lyspenn fra dingsy.no Lommelykt Snackeez Magisk vaskeklut Belte Sokker Usb-minnepenn Verktøysett til sykkel Ballpumpe Hårgele Hårvoks Fargespray til hår Julepynt Vindusdekaler (sånne for å lage julevindu) Penal Du finner mye på ebay, og sikkert mye av det med favorittlaget hans. Hvis du bruker ebay.co.uk istedet for .com får du billigere frakt.Anonymous poster hash: 7bc40...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå