Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så at bloggeren kristina andersen ambefalte makeup serien dermablend fra vichy her http://kristinaandersen.no/1415378088_vichy_dermablend.html og ser jo at ho legger foundationen over tatoveringen for å vise hvor gått den dekker... tatoveringen blir jo heilt borte!!! :O men er det photoshop?? for jeg vil ikke kjøpe den og så bli skuffet for å finne ut at ho har photoshoppa bildet å at den ikke dekker bra i det heile tatt... så er det noen som vet?

Anonymous poster hash: 353b4...1d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men du må ta reklame for det det er...reklame. Jeg hadde ikke stolt på det.

Anonymous poster hash: cfdeb...263
  • Liker 3
Skrevet

Den serien er jo brukt i den industrien for å dekke til tatoveringer osv.

Ta å les litt på nett, og se filmer på youtube.

Den er faktisk så bra som det sies.

Anonymous poster hash: 6306a...5f5

Skrevet

Jeg kjøpte den typen da jeg jobbet i Disney World :)
Da jeg har en tattis som er godt synlig og uniformen ikke dekket hele, den er så bra som hun skriver.

Du kan jo enda skimte litt av tatoveringen hennes og det gjør du jo om du prøver den, men du legger ikke godt merke til den på litt avstand :)

Den anbefales ^^

Skrevet

Men så spørs det jo også hvor stor tatovering du har, hvor tykke linjene er, hvor mye blekk det er i tattisen din :)
Om det er f.eks en stor panter klatrende oppover leggen din, så jeg kan jeg ikke garantere at sminken dekker hele ;)

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg kjøpte den typen da jeg jobbet i Disney World :)

Da jeg har en tattis som er godt synlig og uniformen ikke dekket hele, den er så bra som hun skriver.

Du kan jo enda skimte litt av tatoveringen hennes og det gjør du jo om du prøver den, men du legger ikke godt merke til den på litt avstand :)

Den anbefales ^^

Sá góy at du jobbet i Disney World! Sá du bodde i USA for en tid? Hva slags jobb hadde du da? Eller hva slags Disney karakter var du?

Skrevet

Ja den dekker tatoveringer. Den ble først og fremst utviklet for å skjule fødselsmerker og arr. Modeller med tatoveringer har med seg 2 nyanser Dermablend på shoots for at makeup artisten skal best skjule de. Hvis du ikke har sett denne reklamen før så er du "up for a suprise".

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Har den foundationen selv (da i varianten Dermablend Corrective foundation for ansikt), og dekkevnen er virkelig ut av denne verdenen. Man får en litt maskeeffekt da, så pleier kun å blande den med en annen foundation om jeg trenger å dekke ekstra.

Endret av BabyBlue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...