Gå til innhold

Hvor bestiller jeg kald, brun hårfarge på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Møkk lei av rødskjær i håret har jeg endelig fått med meg at jeg kan bestille hårfarge som er kald brun fra utlandet. Noen som har erfaring som kan anbefale meg noen fine? (Med link)

Helst lys brun, da brun blir veldig mørk synes jeg.

Endret av Lilleulv_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har googlet meg grønn, og fant noe som heter schwarzkopf perfect mousse cool browns som ser ut som noe jeg ville likt. Noen som har prøvd disse? Ikke mange steder å bestille fra da :/ ebay er vel tingen:)

Skrevet (endret)

Møkk lei av rødskjær i håret har jeg endelig fått med meg at jeg kan bestille hårfarge som er kald brun fra utlandet. Noen som har erfaring som kan anbefale meg noen fine? (Med link)

Helst lys brun, da brun blir veldig mørk synes jeg.

Her er det en del brune nyanser:

http://www.blivakker.no/products/harpleie/styling/harfarge

Har selv god erfaring med Revlon Nutri Color Creme, som er en glansvask/toning.Jeg er brunette med lys brune striper.Bruker nr.1002 White platinum for å dempe rødskjær i stripene uten å gjøre dem mørkere.

*Ser nå at du tenkte på utenlandske nettbutikker,beklager.

Endret av Sandie
Skrevet

Velkommen i klubben ;) jeg og har brunt hår, som i utgangspunktet har en kald tone. Etter at jeg begynte farge det, er det blitt varmere og varmere og med mer røde pigmenter. Hater det. Har sett de samme fargene som du nevner her, men ikke turt kjøpe dem. Og kan faktisk håret bli kaldt etter at det er blitt så varmt, da?

Har du kjøpt? vil gjerne høre om din erfaring :) lykke til da.

Anonymous poster hash: 7a626...054
Skrevet

Takk for svar, begge to!! Jeg har nå bestilt Glacial Cappuchino på eBay. Veldig spent:)

Kom til å tenke på noe da jeg leste svaret ditt, Sandie. Finnes det en balsam eller kur som demper rødskjær i brunfarge tro?

Skal oppdatere når jeg har prøvd fargen!:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Lilleulv, har du fått og prøvd fargen din? er veldig spent på om den klarte å dekke noe av de røde pigmentene...Fortell, da :) :)

Skrevet

Hei Lilleulv, har du fått og prøvd fargen din? er veldig spent på om den klarte å dekke noe av de røde pigmentene...Fortell, da :) :) Anonymous poster hash: 7a626...054

Ikke fått den enda:/ venter spent!!

Skrevet

Prøvde kald farge (brun) fra Country Colors, farge Brazil i dag, Kjempefornøyd, jeg har farget håret siden jeg var 12, og dette er første gangen jeg har tenkt "yess, dette ble akkurat slik som jeg ønsket!"

Ikke utenlandsk butikk, men så det var flere som lurte på kald, brun farge her, så svarte likevel. Ikke en anelse rødt heller, til tross for at jeg hadde rødskjær fra før av.

Anonymous poster hash: 94201...e8c
Skrevet

Prøvde kald farge (brun) fra Country Colors, farge Brazil i dag, Kjempefornøyd, jeg har farget håret siden jeg var 12, og dette er første gangen jeg har tenkt "yess, dette ble akkurat slik som jeg ønsket!" Ikke utenlandsk butikk, men så det var flere som lurte på kald, brun farge her, så svarte likevel. Ikke en anelse rødt heller, til tross for at jeg hadde rødskjær fra før av. Anonymous poster hash: 94201...e8c

Tusen takk for tipset! Googlet den, og den ser veldig fin ut!:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har du fått prøvd fargen din, TS?

Skrevet

Her står det forklaring angående fargenyanser!

Har selv farget håret brunt med hjemmefarging uten å få rødskjær, man må bare kunne pittelitt om hvordan fargene blandes :) Tror jeg pleide å bruke 4.0, da jeg likte at håret var litt mørkere, men det er jo ikke verre enn at man går for en 5.0 om man vil ha det lysere

Skrevet

Jeg har enda ikke fått fargen... På eBay står det at estimated delivery date er 10. Desember (1 mnd etter at jeg kjøpte!), så det er for tidlig å mase enda:)

Jeg har igjen sett på country colors i Brazil. Den virker fin, men muligens for mørk? Blir den like mørk som mørk brun? Jeg ville helst ha lys brun,evt mellombrun hvis fargen er så fin og kald at det er verdt å gå så mørkt:)

Skrevet

Jeg har enda ikke fått fargen... På eBay står det at estimated delivery date er 10. Desember (1 mnd etter at jeg kjøpte!), så det er for tidlig å mase enda:)

Jeg har igjen sett på country colors i Brazil. Den virker fin, men muligens for mørk? Blir den like mørk som mørk brun? Jeg ville helst ha lys brun,evt mellombrun hvis fargen er så fin og kald at det er verdt å gå så mørkt:)

Jeg tror du kan la den være i litt kortere og så blir den ikke så mørk. Jeg vil gjerne ha mørkebrun, så jeg lot den være i full tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...