Gå til innhold

Hund i sengen og ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sover med hund i sengen - Hvordan hadde dere taklet det om dere fikk ny kjæreste som begynte å overnatte hos dere og ikke synes det var ok med hund i sengen?

Anonymous poster hash: 6c760...916
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sagt "sorry mac, dette kommer ikke til å funke. Kommer til å ha hund i fotenden til den dagen jeg dør".

• Liker 7
Skrevet

Da hadde jeg sagt "sorry mac, dette kommer ikke til å funke. Kommer til å ha hund i fotenden til den dagen jeg dør".

Samme her! Hund i sengen for life :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hunder og katter har ingenting i senga å gjøre. Ikke på soverommet heller.

Har hatt hund, og har katt nå, og ingen av de har noen gang vært på soverommet vårt, selvsagt ikke i sengen heller.

Anonymous poster hash: f8d47...5dc
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Hunder og katter har ingenting i senga å gjøre. Ikke på soverommet heller.

Har hatt hund, og har katt nå, og ingen av de har noen gang vært på soverommet vårt, selvsagt ikke i sengen heller.

Så da var ikke spørsmålet rettet mot deg heller da.

Endret av HeiHade
  • Liker 7
Skrevet

Så da var ikke spørsmålet rettet til deg heller da.

Da blir det få svar her. Kan umulig være så mange som har hund i sengen sin. Æsj :jolie:

• Liker 5
Skrevet

Da blir det få svar her. Kan umulig være så mange som har hund i sengen sin. Æsj :jolie:

Det kan være. Men hva hjelper det TS å få svar på noe hun ikke har spurt om, bare for å fylle opp kvoten?

• Liker 6
Skrevet

Vel, man trenger ikke å være hundeeier med hund i senga for å anerkjenne at det er OK å ikke være komfortabel med å sove med hunder i senga, i allefall. Greit nok at spørsmålet er rettet til dere som sover med hund i senga, men denne tråden omhandler samliv like mye som den omhandler hundehold, etter min mening.

Anonymous poster hash: f3852...930
  • Liker 4
Skrevet

Okei. Du har fremdeles ikke besvart spørsmålet hun stilte i HI. Din mening om hund i senga er ikke akkurat svar på hvordan et menneske som er vandt til å ha hund i senga ville taklet å få en kjæreste som ikke liker det. Du kunne så klart ha sagt noe som "nå har jeg ikke hund i senga, men hvis jeg prøver å sette meg inn i din posisjon ville jeg ha gjort xyz". For det du har skrevet over her er ikke noe svar på samlivssituasjonen, som du selv nevner, heller.

• Liker 4
Skrevet

Da jeg ble sammen med eksmannen min for mange år siden var han vant til å ha hunden i senga. Jeg syns det var greit helt til jeg så hvor møkkete hunden var under potene, og da var det ut av senga.

Han sa ingenting på det, så jeg går ut ifra at jeg var viktigere enn hunden.

Anonymous poster hash: 3e140...686
  • Liker 5
Skrevet

Da jeg ble sammen med eksmannen min for mange år siden var han vant til å ha hunden i senga. Jeg syns det var greit helt til jeg så hvor møkkete hunden var under potene, og da var det ut av senga.

Han sa ingenting på det, så jeg går ut ifra at jeg var viktigere enn hunden.

Oh no, you didn’t :sjokkert: På kjæledyrforumet, på Kvinneguiden?

Jeg mener at hvis man er så steil og rigid i sin hundelivsstil at det ikke er rom for en partner for å være med på å bestemme om man skal ha en hund i senga eller ikke uten å gjøre det slutt, så er det nok best å finne noen med et akkurat likt syn på hund som en selv har. For sett utenfra, så er det normal oppførsel å prate sammen om det ihvertfall, og være villig til kompromisser.

• Liker 5
Skrevet

Da blir det få svar her. Kan umulig være så mange som har hund i sengen sin. Æsj :jolie:Anonymous poster hash: f8d47...5dc

Flere enn du tror <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 4e0b8...3aa

• Liker 5
Gjest Malanthor
Skrevet

Det er for meg revnende likegyldig hvordan enkelt individer takler det, men de burde virkelig takle det. Hunder er kjempesøte, men når man er i et forhold og deler seng hører de ikke hjemme der. In my humble oppinion.

• Liker 4
Skrevet

Har hunden i senga, finner jeg en mann som absolutt ikke vil ha han der, så har han et problem. Bikkja var der før han. Nå har jeg en liten hund på 8 kg som pleier å ligge nederst i senga noen timer om natta, så merker ikke så mye til han. Pluss, om vinteren så er han veldig god å ha, fin varmeflaske

Anonymous poster hash: 348c6...49c
  • Liker 2
Skrevet

Hunden er i sengen. "Alle" i hennes rase sover i sengen. Tettest mulig, ofte sover hun på hodeputen ved siden av meg.

Hvis ny kjæreste måtte han ha akseptert dette, og hvis ikke hadde han ikke vært rette mannen for meg. Jeg har alltid skiftet sengetøy to dager i uken, også før vi fikk hund, og sengetøyet fremstår som like rent.

Hunden er "selvrensende" med hvit kort pels, og ligger på rygg under dynen min og snorker.

Håper dog ikke jeg kommer i en situasjon hvor jeg ikke allerede har en mann som synes det er greit hun er i sengen.

Ps; hun går ut ved intime aktiviteter da.

Anonymous poster hash: 8812c...b10

• Liker 2
Skrevet

Oh no, you didn’t :sjokkert: På kjæledyrforumet, på Kvinneguiden?

Jeg mener at hvis man er så steil og rigid i sin hundelivsstil at det ikke er rom for en partner for å være med på å bestemme om man skal ha en hund i senga eller ikke uten å gjøre det slutt, så er det nok best å finne noen med et akkurat likt syn på hund som en selv har. For sett utenfra, så er det normal oppførsel å prate sammen om det ihvertfall, og være villig til kompromisser.

Enig med deg.

Jeg hadde ikke krevd hunden ut av senga hvis den ikke var skitten, men denne hunden var mye ute, den ble sluppet ut og løp rundt i skogen og kom tilbake av seg selv, pluss at den fikk en eller to turer med mannen hver dag. Ble mye støv og søle osv under potene av det. Hvis mannen hadde hatt noe i mot å ha hunden ut av senga, så hadde jeg bare krevd at han vasket bena på hunden hver kveld og skiftet oftere på sengen selv.

Så ja, hvis man er steil på at man SKAL ha hunden i senga så får man gjøre det hygienisk. Eller ikke ha meg med i senga. Jeg velger at jeg ikke ønsker hund i senga og han velger om det er viktig å ha meg i senga eller hunden i senga. Og møtes man ikke på halvveien av det, så er jo ikke forholdet liv laga og så går man videre.

Skrevet

Da får hun sove på sofaen eller hjemme hos seg selv. :) Hunden sover i sengen der den har gjort siden den kom i hus.

Anonymous poster hash: 97e44...c62

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hunden i sengen, men om en kjekkas vil ha den plassen, må hunden på gulvet😊 grei skuring synes nå jeg!

Anonymous poster hash: 2565d...b0a

Skrevet

Da får hun sove på sofaen eller hjemme hos seg selv. :) Hunden sover i sengen der den har gjort siden den kom i hus.

Anonymous poster hash: 97e44...c62

Du er en kommende crazy cat lady :P

Anonymous poster hash: 0d148...a51

• Liker 1
Skrevet

Min hund sover alltid i sengen, men om min fremtidige mann ikke hadde godtatt dette hadde hunden måtte flytte enten ned på egen madrass på gulvet, eller ut i gangen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...