Gå til innhold

Noen som har vært så usikre på seg selv, at du hoppet fra mann til mann en periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble såret fryktelig av to av mennene som jeg trodde var min store kjærlighet, og husker at jeg hadde en periode av livet mitt etter dette, hvor jeg skrev med mange menn fra nettet, og møtte noen. Og det ble altfor mye roting og tull. Jeg var usikker på meg selv i den perioden.

Nå har dette begynt å forandre seg. Når jeg først begynner å ha sex med en mann, så prøver jeg å få det til å vare lengst mulig, og ikke gi det opp så fort.

Jeg tenker veldig lett at menn mener alt useriøst med meg. Men jeg tror at jeg ofte har trodd litt feil.

Er jeg alene om å ha hatt det slik, eller er det andre her inne som kan fortelle at de har vært like mye ute å kjøre?

Anonymous poster hash: bb306...306
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ekstremt såret av han jeg trodde skulle være "the one", og gikk som deg i ettertid igjennom en periode hvor jeg flørtet med en god del menn fra tinder/twitter osv, møtte en del og hadde sex med noen av de. I en periode følte jeg meg on the top of the world, attraktiv og ønsket, men jeg innså plutselig at ingen ville ha meg for noe annet enn kroppen min.. Eller, noen ville det, men jeg hadde ikke kapasitet til å vise følelser på den tiden.

I ettertid har jeg blitt mer forsiktig, og ønsker meg noe stabilt igjen, men sliter fælt med å tro på at noen virkelig vil ha meg for meg.

Gikk fra tre til tyve sexpartnere på ca 1år.. Skammer meg i ettertid, men man lærer av egne feil.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble ekstremt såret av han jeg trodde skulle være "the one", og gikk som deg i ettertid igjennom en periode hvor jeg flørtet med en god del menn fra tinder/twitter osv, møtte en del og hadde sex med noen av de. I en periode følte jeg meg on the top of the world, attraktiv og ønsket, men jeg innså plutselig at ingen ville ha meg for noe annet enn kroppen min.. Eller, noen ville det, men jeg hadde ikke kapasitet til å vise følelser på den tiden.

I ettertid har jeg blitt mer forsiktig, og ønsker meg noe stabilt igjen, men sliter fælt med å tro på at noen virkelig vil ha meg for meg.

Gikk fra tre til tyve sexpartnere på ca 1år.. Skammer meg i ettertid, men man lærer av egne feil.

Ja, jeg hadde alltid hatt få sexpartnere. I en periode så klarte jeg å rote det godt til. Jeg hadde mange nye sexpartnere. Blir skikkelig kvalm av å tenke på det den dag i dag. Det siste året har jeg betydelig gjort en "skjerpings". Nå har jeg kun hatt en sexpartner dette året. Og det er jeg virkelig glad for. Men samtidig så er jeg livredd for at dette kan ryke, og at han ikke har samme følelser for meg som jeg har for han. Men jeg prøver å tro at han liker meg, og bryr seg om mine følelser, uten å tulle med meg.

Jeg prøver å tro at han er rederlig mot meg. Men jeg sliter med troen pga tidligere erfaringer.

Selv om det er trist, så er det godt at jeg ikke er alene med å ha rotet livet mitt sånn til med mange menn tidligere.

Prøver å rydde opp i facebooken min også. For den er jo full av kommentarer fra en del av disse mennene fra tidligere. Jeg lå de til i hytt og pine. Aldri igjen. Vil ha et ryddig liv. Men det er ikke lett.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde alltid hatt få sexpartnere. I en periode så klarte jeg å rote det godt til. Jeg hadde mange nye sexpartnere. Blir skikkelig kvalm av å tenke på det den dag i dag. Det siste året har jeg betydelig gjort en "skjerpings". Nå har jeg kun hatt en sexpartner dette året. Og det er jeg virkelig glad for. Men samtidig så er jeg livredd for at dette kan ryke, og at han ikke har samme følelser for meg som jeg har for han. Men jeg prøver å tro at han liker meg, og bryr seg om mine følelser, uten å tulle med meg.

Jeg prøver å tro at han er rederlig mot meg. Men jeg sliter med troen pga tidligere erfaringer.

Selv om det er trist, så er det godt at jeg ikke er alene med å ha rotet livet mitt sånn til med mange menn tidligere.

Prøver å rydde opp i facebooken min også. For den er jo full av kommentarer fra en del av disse mennene fra tidligere. Jeg lå de til i hytt og pine. Aldri igjen. Vil ha et ryddig liv. Men det er ikke lett.

Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du skriver. Det er en vond tid å tenke på..

Har også slettet disse mennene jeg var med fra facebook, telefon osv. Det er ikke et kapittel jeg ønsker å ha liggende for meg....

Har en jeg holder på med nå, som strengt talt er kjæresten min. Han er fra slutten av den "perioden" (la oss kalle det det), men vi fant tilbake til hverandre. Håper det varer.

Har også skjerpet meg i år :danse:

• Liker 1
Skrevet

En trøst å høre at jeg ikke er den eneste som har klart å rote livet mitt til. Jeg følte meg rett og slett som en hore nesten. Ekkel,og skitten. Men jeg også på lik linje med deg håper at jeg nå har funnet noe som varer. Blir jo ganske flau når jeg ser alle flørtete kommentarer på facebook fra alle mennene jeg lå til i hytt og pine på fb. Jeg har slettet det meste nå. Har jo ikke ligget med alle som kommenterte der heldigvis men i en periode på ett år hadde jeg ca 8 sexpartnere. Og det synes jeg er dritkvalmt. Men jeg vil aldri fortelle han jeg holder på med nå om antallet. For jeg er testet for sykdom og er frisk. Dermed har han ingenting med å høre om antall partnere. Jeg later som om jeg har hatt få partnere. For ellers kan jeg bli behandlet deretter og det gidder jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, er rart det her. Normalt sett så holder jeg meg unna jenter som har hatt mange sexpartnere, men jeg synes ikke det er så ille hvis det var over en kort periode og de selv skammer seg over det.

Anonymous poster hash: 1e1fa...fb5
  • Liker 3
Skrevet

Det er mange grunner til det.Hvis jeg hadde visst at wn mann hadde hatt mange sexpartnere så ville jeg også normalt sett holdt meg unna. Men hvis han skammet seg for det og følte at han hadde havnet uheldig i det så hadde det ikke betydd noe. Så lenge han var snill og oppegående. Jeg vil aldri fortelle en mann hvor mange sexpartnere jeg har hatt. For grunnen til at det skjedde var at jeg kom kjempesåret fra livshendelser og da tok det helt av. Jeg trodde at alle uansett ville bruke meg og var helt oppgitt. Heldigvis har jeg kun hatt en sexpartner i år. Og jeg håper at det varer livet ut. Godt at du og at andre forstår hvorfor slike ting kan skje. Jeg hadde aldri et ønske om å hoppe i seng med så mange men det var en flukt fra det sårbarheten fra vonde brudd.

• Liker 1
Skrevet

Ja.. Etter å ha blitt kraftig såret av to menn som jeg var inderlig glad i, hadde jeg en slik periode på cirka et år.. Brukte sex og andre gutter for å glemme sorgen min, og ikke tenke på det. Det funket jo der og da, men det er jo ikke en løsning.

Jeg lå med like mange det ene året som jeg lå med til samnen de fem årene før.. Hadde ikke følelser for noen av de, og merket jeg at de fikk det for meg avslutta jeg det med en gang. Hadde til og med seg og rota med en gift mann med barn gjentatte ganger. Skammer meg.

Jeg har akkurat kommet meg ut av det, men merker fortsatt at lysten til å drite i amt og glemme for et lite øyeblikk er der fortsatt. Det er jo nå jeg må takle sorgen som jeg undertrykte så lenge. Jeg har ikke hatt sex eller rota med noen på 3 mnd. Og beste gang skal det Være noe seriøst.

Anonymous poster hash: 64e34...6cb

• Liker 2
Skrevet

vurderer det nå, bare vært i ett langt forhold, så frister å hoppe ut og få litt mer erfaring..

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Jeg er så usikker at jeg lever som nonne og utstråler at jeg er mannevond.

Anonymous poster hash: d2b57...f7b

Skrevet

Kan ikke være så usikre på dere selv hvis dere bytter mann hele tiden?!
Da får dere jo bekreftet at menn vil ha dere.

Jeg er så usikker at jeg ikke en gang tør å tenke på å se på en mann...

Anonymous poster hash: ccf23...3ce
Skrevet

Jeg har det motsatt. Blir jeg såret får jeg ikke til å ligge med menn. Jeg lukker meg bare mer.

Jeg tror det har noe med om du generelt er en person som agerer ut, eller en person som tar ting innover deg. I noen tilfeller kan det være godt å være et handlingsmenneske.

Anonymous poster hash: b0e63...1ac
  • Liker 1
Skrevet

Insinuerer du at de fleste kvinner som "hopper fra menn til menn" i en periode, gjør det pga usikkerhet?

En mann som gjør det samme, gjør han det pga usikkerhet også? :vetikke:

Anonymous poster hash: 37fdc...47f
  • Liker 1
Skrevet

Nei, har blitt forferdelig såret jeg også, men jeg har tatt mer igjen ved å leke med menn-la de få følelser og så dumpet de hardt.

Ingen får meg eller kroppen min lett…… :twisted: im a beautiful woman;)

Anonymous poster hash: 446b0...03f
Skrevet

skittne jenter.Får håpe jeg aldri havner borti dere. æsj

Anonymous poster hash: 1be42...a46
Skrevet

skittne jenter.Får håpe jeg aldri havner borti dere. æsj

Anonymous poster hash: 1be42...a46

:twisted: pft

Anonymous poster hash: 446b0...03f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Menn som roter rundt er like skitne som damer som roter rundt. Og uansett så er det en privatsak, og sikkert mange uheldige omstendigheter som fører folk til å rote. Alle kan havne i vanskelige situasjoner. Og det spiller jo ingen rolle hvor mange man har rotet med så lenge man tester seg. Selv om jeg ikke vil høre at min kommende mann har rotet rundt. Vil helst ha en som ikke har rotet rundt. Men men.... så lenge han er frisk og snill så går det som regel greit :)

Men jeg tror at damer roter rundt pga usikkerhet. Kanskje menn gjør det samme? Og det er galt å fordømme noen for det. Det er gjerne kjipe situasjoner bak.

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Menn som roter rundt er like skitne som damer som roter rundt. Og uansett så er det en privatsak, og sikkert mange uheldige omstendigheter som fører folk til å rote. Alle kan havne i vanskelige situasjoner. Og det spiller jo ingen rolle hvor mange man har rotet med så lenge man tester seg. Selv om jeg ikke vil høre at min kommende mann har rotet rundt. Vil helst ha en som ikke har rotet rundt. Men men.... så lenge han er frisk og snill så går det som regel greit :)

Men jeg tror at damer roter rundt pga usikkerhet. Kanskje menn gjør det samme? Og det er galt å fordømme noen for det. Det er gjerne kjipe situasjoner bak.

Veldig bra skrevet, og helt enig med deg i det. Din kommende mann har ikke rotet rundt, jeg roter kun med deg jeg ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Veldig bra skrevet, og helt enig med deg i det. Din kommende mann har ikke rotet rundt, jeg roter kun med deg jeg ;)

hahahaha :fnise::danse:

Endret av Meline37
Skrevet

Man kan ikke skylde på fortiden sin. Ta grep og gjør noe med det, eller lev med mindreverdighetskomplekser og vold resten av livet.

Anonymous poster hash: e75d2...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...