Gå til innhold

2XU treningstights til mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kjæresten min har vært alvorlig syk det siste halvannet året. Han er frisk nå og driver med gjennopptrening hos fysio, går seg litt turer og skal så smått begynne å sykle/småjogge litt med tiden. Vet han har handla seg en sykkelshorts. Jeg tenkte på at det kanskje hadde vært greit å hatt en skikkelig treningstights. Jeg er veldig tilhenger av 2xu tightsene selv, men jeg føler jeg ikke ser gutter så ofte med treningstights. Tror dere det hadde blitt kleint å gitt han en slik tights i julegave? Hva mener dere gutta?

Anonymous poster hash: d06fc...64f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann synes ikke det ser fint ut med menn i tights, og kunne aldri tenkt seg det selv heller-hvilket han glir klart uttrykk for hver gang vi trener sammen.

Han sverger til en Swix/Bjørn borg bukse i type litt større "tights"-type i stedet. Personlig liker jeg heller ikke tights på menn.

Anonymous poster hash: 3177b...96f

Skrevet

2XU er vel mer for restitusjon enn trening så han kan jo bruke den hjemme etter trening om han ikke liker å gå i den ute :)

Anonymous poster hash: cc922...a30

Skrevet

Løp og kjøp! Utrolig digg å trene i, både for kvinner og menn...

Mann 34

Anonymous poster hash: debbd...3d8

Skrevet

Kleint hadde det neppe vært uansett, men jeg hadde neppe brukt en treningstights selv. Det spørs igrunn veldig på fyren. Jeg har prøvd det et par ganger og synes både det ser rart ut og at det føles så rart (rent fysisk, ikke "er så rart med mann i tights"-rart) at det ble med de to gangene. Vanskelig å si at det var direkte ubehagelig, men det ga en så uanturlig og merkelig følelse at jeg definitivt ikke kommer til å bruke det igjen.

Anonymous poster hash: 7fb51...f37
Skrevet

Kleint hadde det neppe vært uansett, men jeg hadde neppe brukt en treningstights selv. Det spørs igrunn veldig på fyren. Jeg har prøvd det et par ganger og synes både det ser rart ut og at det føles så rart (rent fysisk, ikke "er så rart med mann i tights"-rart) at det ble med de to gangene. Vanskelig å si at det var direkte ubehagelig, men det ga en så uanturlig og merkelig følelse at jeg definitivt ikke kommer til å bruke det igjen.

Anonymous poster hash: 7fb51...f37

Jeg hadde også en aha-opplevelse når jeg prøvde det første gangen, samtidig helt motsatt av deg. Jeg syntes det var helt fantastisk følelse å ha på under trening. Som å være naken... ingen ting som subber, gnager, slenger...

Anonymous poster hash: debbd...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...