Gå til innhold

Når en gutt holder deg på gress…...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt/mann holder jenta på gress - hva konkret gjør han? Hva er de sikreste tegnene?

Grunnen til jeg lurer på dette, er at jeg fikk en helt uventet sms fra en gutt jeg har følelser, etter mange uker med stillhet fra begges hold fordi jeg var åpen om følelsene mine for han, enda vi ikke kjenner hverandre så godt (han trenger tid på dette, og det er høyst forståelig)

Han lurte på hvordan det gikk med meg. Svarte med det samme spørsmålet tilbake, men intet svar på 2 dager nå. Det sårer hjertet mitt.

Anonymous poster hash: 66a99...952
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting er vanskelig å beregne for jeg har opplevd før å møtt på skikkelig overlegne gutter men så viser det seg at de bare er opptatte med noe og egentlig er verdens mest hengivne gutter. Gi det litt tid så hører han nok fra seg :)

Skrevet

Mhm. Han virker som en veldig rederlig kar, og han vet om følelsene mine, så håper han ikke tuller med meg. Synes det er veldig rart å skulle svare etter 3-4-5 dager, da. Får vel vente å se, selvom jeg har gitt opp håpet på denne gutten.

Skrevet

Typiske tegn på players er hvis de later som de er på rotern med andre, eller hvis dem er skikkelig greie en stund også dytter deg fra dem rett etterpå... sånne ting kan de finne på å gjøre for å ha deg på etterslep.

Anonymous poster hash: c4efc...dff
Skrevet

De som holder noen på gress vil gi deg drypp av oppmerksomhet nå og da,nok til å fortsatt holde deg interessert.Men det er aldri mer enn drypp.

Et annet tegn er at det ofte blir helt umulig å ta forholdet til neste steg.Om man møtes og har det fint sammen vil de ofte forsvinne igjen etterpå,og man føler alt blir ett skritt frem og to tilbake.

Det er klart at noen som har mye å gjøre med jobb,studier eller annet vil kunne la det gå en stund mellom hver gang de tar kontakt.Men ingen er så opptatt at de aldri har tid til å sende en melding på flere uker.

Jeg synes det virker litt mistenkelig at han ikke svarte på meldingen din ts. Det kan selvfølgelig være at teknikken sviktet og den aldri kom frem,at han er typen som svarer veldig tregt eller ikke vil ha et forhold akkurat nå. Men jeg har opplevd lignende oppførsel fra menn som skal sjekke om jeg fortsatt er interessert,og i det de ser at de får svar har de fått bekreftelsen de trengte og forsvinner igjen.

I ditt tilfelle tror jeg at jeg hadde sendt en ny melding etter en stund og sett om du kunne få i gang en samtale.Hvis han ikke svarer eller virker uengasjert hadde jeg gått videre.

Skrevet

På gress, betyr som Sandie poengterer, på vent. Hvilket betyr at du ikke er prioritet nummer en, men god nok til å ha på siden.

Som regel betyr det;

- Sporadisk kontakt. Han tar sjelden konkrete initiativ, og om han ber deg ut tar det lang tid mellom hver gang

- Han kan kansellere avtaler dersom noe bedre kommer opp

- Mest kontakt overonline chat og sms - dvs. kommunikasjon som krever lite effort. Han vil aldri plukke opp telefonen og faktisk ringe deg

- Enhver bortforklaring som at han "trenger tid", "må gå sakte frem", " er opptatt med skole/jobb" - alle tingene man sier når man ikke vil at vedkommende skal få forhåpninger.

Anonymous poster hash: 982a9...cca
Gjest krokodillen
Skrevet

Typiske tegn på players er hvis de later som de er på rotern med andre, eller hvis dem er skikkelig greie en stund også dytter deg fra dem rett etterpå... sånne ting kan de finne på å gjøre for å ha deg på etterslep. Anonymous poster hash: c4efc...dff

man trenger ikke være en player srlv om man holder noen på gress

Skrevet

TS her.

Kjipt hvis han holder meg på gress. Vi kan uansett ikke treffes så ofte fordi vi studerer på ulike steder i hvert fall i 3 år til, så kanskje like greit at vi ikke har så mye kontakt.

Husker en dag jeg sendte han en krass melding om at han måtte skjerpe seg litt, uten noe mer detaljer.

Han forstod ikke hvorfor jeg ble såå sur, og sendte meg mange meldinger og spurte hvorfor jeg ble så sur.

GRunnen til at jeg ble sur, er nettopp fordi han virket så sløv på meldinger, og jeg fikk ikke svar den dagen da jeg spurte han om hva han drev med. Sånn helt casual.

Så kanskje han bare er den typen som ikke anser det som så veldig viktig å svare på "hvordan går det, hva skjer osv"… hender at han svarer innimellom da. Vet ikke, jeg. Får vel bare prøve å gå videre igjen.

Tusen takk for alle innspill :)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...