AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Selv foretrekker jeg farger da jeg synes det er mere naturlig og levende og jeg liker at barnas naturlige farger kommer til sin rett. Den unike personligheten deres som jeg er så stolt av kommer bedre til sin rett, men det er meg da. Hva foretrekker du og hvorfor? Anonymous poster hash: 03837...c64
Gjest Tekola Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Farger, definitivt! Også babybildene, men det er nok også fordi de bildene jeg har sett englemammaer legge ut har vært sort-hvite, så det går litt på assosiasjoner og
Celtic Heart Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Kommer an på bildet. Noen egner seg med farger andre i sort/hvitt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Syns kanskje sort hvitt egner seg best på veggen. Ellers er farger best:)Anonymous poster hash: 47e14...2da
Kassiopeia Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Enig i at det kommer an på bilde, noen er helt klart finere i sort og hvit, men jeg foretrekker bildene i farge, det bringer mer gnist og ser mer levende ut. I tillegg har han så fantastiske og intense blå øyne og med det helt lyse håret hans ser bildene i farge best ut.
SmallTalk Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Det kommer helt an på hvordan bildet ser ut og hvordan lyssettingen er. Med andre ord: Ja takk, begge deler!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Farger, selvsagt.... Anonymous poster hash: 435f8...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå