AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Har du noen erfaring med Matmons fra felleskjøpet? Hvordan er den i forskjell til Royal Canin eller butikkfôr? Anonymous poster hash: c03e0...ad7
Perelandra Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Katten min gikk på det i 3-4 år. I løpet av den tida la han på seg mye. Det kan sikkert være flere grunner til vektøkninga, men jeg gikk ettervert tilbake til fôr fra dyrebutikk slik jeg hadde gjort før jeg begynte med Matmons
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Katten min er en svært aktiv, voksen kastrert hannkatt. Han har problemer med å holde vekten oppe ( den bør ligge på litt i overkant av 6 kg ). Jeg har prøvd det meste av kattefor, fra dyrebutikk, veterinær og dagligvarebutikk. Ingen av fortypene har holdt han så fin og stabil i vekt som matmons. I tillegg er han blank og fin i pelsen, uten flass og røyter lite. Anonymous poster hash: ca10c...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 har brukt matmons en god stund, men så gikk pusene lei så da byttet jeg. men ellers er jeg storfornøyd med det Anonymous poster hash: 1c156...577
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Bruker Matmons på våre fire katter. Alle har blank fin pels og de er i OK hold Anonymous poster hash: 2d4c4...045
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Høres ut som at det er bare positive ting om matmons. det er også et fullfôr, så får prøve det :D Anonymous poster hash: c03e0...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå