Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har brukt den amerikanske netflixen på pcen min ganske lenge nå, men det er ikke så ofte jeg bruker den, da det som regel holder med den norske jeg har på tv'en. Men nå ville jeg gjerne se noe som ikke er tilgjengelig på den norske, og det funket på fredag. Men plutselig kommer jeg ikke inn, kommer bare til den norske!

Jeg har prøvd å både disable og enable Media hint. Leste noe om at det nå ikke lenger var gratis (og jeg klarte også å slette den..) så har jeg nå betalt for Media hint. Men det fungerer fremdeles ikke!! :sur:

Noen som har vært borti noe lignende i det siste? Utrolig plagsomt, iallefall nå som jeg har betalt for Media hint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe erfaring med det du bruker, men jeg bruker Hola og jeg kan bruke Netflix for alle land fint.

Anonymous poster hash: adc67...999
Skrevet

Hva er Hola? funker det på netflix?

Skrevet

Jeg mente selvsagt; funker det på Firefox?

Går litt i surr her..

Skrevet

Fungerer visst igjen plutselig! Veldig merkelig. Jeg gjorde ikke annet nå enn å trykke på samme linken jeg har trykket på i hele kveld.. Men yay, da kan jeg se The blacklist :bolledeig:

Skrevet

Noen ganger klikker det i min Firefox også. Der har jeg Media Hint gratis.

Men nå har jeg kjøpt det til Chrome, og det funker helt fint :) Så se om det funker å bytte nettleser?

Skrevet

Funker som sagt nå:) Så får håpe det bare var en bug..

Skrevet

Kan anbefale Hola, da kan du med ett klikk velge hvilket land du vil streame fra (UK, USA, Sverige etc), og det er gratis. Du kan hvertfall ha det i bakhodet om du får problemer med Media Hint igjen (som ikke er gratis lengre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...