Gå til innhold

Katt som ikke gjør seg ferdig på do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en katt på 6 mnd som alltid har vært renslig og flink med kattedo og sånt. Nå i det siste har han av og til fått hastverk" med å komme seg ut av kattedoen, så han gjør seg ikke ferdig der inne. Så det kommer noe avføring fra han utenfor kattedoen også. Han synes vel dette er svært ubehagelig, han som alltid skal være prikkfri, ren og pen. Han har alltid hatt kattedoen på samme plass, på et eget rom der han er uforstyrret. Ingen andre endringer enn at han ble kastrert for en uke siden.

Hvorfor gjør han dette? Og hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen?

Anonymous poster hash: 7d69d...d72
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Er han alenekatt i husholdningen?

Grunnen til at jeg spør er at min funksjonshemmede hjertevenn også havner i nøyaktig samme situasjon en sjelden gang.

Her er årsaken fryktelig enkelt, - dvs. årsaken er sort, har dyp gule øyne, og sitter på lur og venter til 'offeret' er ferdig på kassen (kasse med tak), og 'offeret' vet jo hva som er på gang så han starter sprinten i det de første potene treffer sisalmatten som kassen står på og slipper da unna med en pote som treffer ham på låret.

Jeg brude jo ikke le, men 2 minutter etterpå så vaskes min funksjonshemmede hjertevenn av den sorte Gentleman'en (som 2 minutter tidligere gikk Bandit en høy gang).

Skrevet

Hehe, høres morsomt ut :)
Han er alene her sammen med meg, så det er liksom ingen som haster han ut derfra.

Anonymous poster hash: 7d69d...d72
Skrevet

Kan hende det fortsatt er ømt, vondt, og svir når han er på do siden han ble kastrert for ikke lenge siden. Gi han noen uker og se om det hjelper på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...