AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg er kvinne, 40 år med barn. Hvilken nettdatingsside vil du da anbefale meg? Anonymous poster hash: a1914...e11
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Match Anonymous poster hash: 0b94a...a14 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Sukker, match er kjedelig synes jeg.. mindre oversiktlig og færre folk Anonymous poster hash: 31333...5b8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Møteplassen. Eller badoo, av alle merkelige steder. Jeg har datet 4 menn dette året. Første fra badoo, vi ble bestevenner og er det fortsatt. Andre og tredje fra møteplassen, flotte menn, men de hadde barn, og jeg hadde barn, ingen av oss flyttbare. Så siste fra badoo, og det ser så langt ut til å gå veldig bra. bare hatt 2 dater. Anonymous poster hash: 357d2...27f
Gjest Stining Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Hvorfor ikke ha profil flere steder? Selv har jeg veldig god erfaring med Sukker. Jeg er i slutten av 20-årene 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Møteplassen. Eller badoo, av alle merkelige steder. Jeg har datet 4 menn dette året. Første fra badoo, vi ble bestevenner og er det fortsatt. Andre og tredje fra møteplassen, flotte menn, men de hadde barn, og jeg hadde barn, ingen av oss flyttbare. Så siste fra badoo, og det ser så langt ut til å gå veldig bra. bare hatt 2 dater. Anonymous poster hash: 357d2...27f Er ikke Badoo mest en sex-datingside? Jeg kjenner en mann i Bergen som skryter av å nedlegge stadig nye damer via Badoo. Anonymous poster hash: af31b...f08
-Missi- Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Er på sukker, syns det er det beste av de stedene jeg har prøvd. Skulle holde meg unna sånne steder men kjedsomheten ødela den planen Liker den nye greia de har starta med: looks. Der man selv trykker liker på et bilde og trykker den personen også liker på deg så får du se profilen. Fikk klaff der første dagen og har pratet med en kjempetrivelig kjekkas siden da. Ellers er det alt det vanlige rælet som er overalt. Men fins noen diamanter blant all gråsteinen, det gjør det alltid
sjonkelrolf Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 @Missi: "Looks" er vel bare en dårlig kopi av Tinder? Uansett, jeg vil ikke anbefale noen av de, er selv på vei vekk fra datingsteder. Har et par uker igjen av medlemsskapet, og da er det slutt.
-Missi- Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 njæ ikke helt, tinder syns jeg er helt elendig, looks er sånn jeg trodde tinder var. På tinder var det jo folk fra hele verden som pratet med meg og du måtte ikke trykke liker på dem og de på deg først før å kunne prate. Noe jeg trodde var hele poenget. På looks trykker du liker på noen og trykker de og på deg eller har allerede gjort det ser du profilen. Så jeg foretrekker helt klart det, er mye mere " mening" bak det, tinder ble jeg lei av kjapt, lite bruk for å prat med folk fra over hele verden, det var bare slitsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Er ikke Badoo mest en sex-datingside? Jeg kjenner en mann i Bergen som skryter av å nedlegge stadig nye damer via Badoo. Anonymous poster hash: af31b...f08 Jo, 90% av de som tar kontakt er ute etter sex. Men ikke alle er det. Så er det veldig mange mennesker der inne. Så føler det aldri går tomt for menn å prate med som bor i nærheten. Anonymous poster hash: 357d2...27f
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Uansett om jeg ikke har hell på noen så er sukker.no den plassen jeg har trivdes best. Er ikke møteplassen og match samme nettside?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Uansett om jeg ikke har hell på noen så er sukker.no den plassen jeg har trivdes best. Er ikke møteplassen og match samme nettside? Nei, Møteplassen og Match er vel to forskjellige... Flere som har anbefalinger?? ts Anonymous poster hash: a1914...e11
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Nei, Møteplassen og Match er vel to forskjellige... Flere som har anbefalinger?? ts Anonymous poster hash: a1914...e11 Dem er ihvertfall utrolig like, det gode med sukker er at om du har automatisk fornyelse så blir månedsprisen billigere for hver måned, var selv medlem der i over et år før jeg avbrutte medlemsskapet, det hadde da gått ned til det laveste som var 79 eller noe rundt der i måneden. Var jo knapt der inne uansett /:
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Dem er ihvertfall utrolig like, det gode med sukker er at om du har automatisk fornyelse så blir månedsprisen billigere for hver måned, var selv medlem der i over et år før jeg avbrutte medlemsskapet, det hadde da gått ned til det laveste som var 79 eller noe rundt der i måneden. Var jo knapt der inne uansett /: Hvorfor brøt du medlemsskapet? Fant du ingen du likte? ts Anonymous poster hash: a1914...e11
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #15 Skrevet 14. november 2014 Hvorfor brøt du medlemsskapet? Fant du ingen du likte? ts Anonymous poster hash: a1914...e11 Jeg er mann, sier vell alt Visst man er dame burde det ikke være noe problem men for mannen i gaten (That´s me) Så kan det være ganske vanskelig fordi min melding til en dame på en datingside er bare en av hundre eller tusen som de må se igjennom og velge og vrake 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #16 Skrevet 14. november 2014 Har prøvd de fleste, og de jeg liker best er OkCupid og Tinder. Sukker er for de supervellykkede virker det som, møteplassen virker mer som de bare er ute etter penga dine, match er det 0 liv på... Anonymous poster hash: ed2fb...b34
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #17 Skrevet 14. november 2014 Det er også noen dating sider som er akkurat den samme men vil lokke deg til å bli medlem igjen, så teit
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #18 Skrevet 14. november 2014 Sidene tjener jo gode penger på dette.. Så derfor er jeg kun intr i å være medlem på en side. ts Anonymous poster hash: a1914...e11
Gjest Winza Skrevet 14. november 2014 #19 Skrevet 14. november 2014 Vell visst du stiller høye krav så kan du prøve elitedating
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #20 Skrevet 14. november 2014 Vell visst du stiller høye krav så kan du prøve elitedating Nei, det tror jeg ikke er noe for meg ts Anonymous poster hash: a1914...e11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå