AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg har liten rumpe i forhold til resten av kroppen. Har gått ned 15 kg de siste mnd og trenger å gå ned 15 kg til, så ja jeg er overvektig. Problemet mitt som overvektig, også som 15 kg større, er å finne jeans som passer. De jeg får over lårene er for store over rumpa så de sklir bare ned. Pga mage er belte ubehagelig og jeans som passer meg og som selges til under 400kr finner jeg ikke. Vil ikke bruke 1000kr på ei bukse jeg bare skal bruke en kort stund fordi jeg kommer (forhåpentligvis) å gå ned i vekt fremover. Bruker nå stortsett tights men er lei av å tenke på om overdelen faktisk dekker rumpa, syns ikke at det er fint at rumpa vises med tights uansett om man er slank eller ikke. Sånne jeans som er som tights er og feil for meg, sklir ned. Lei av å sægge med jeans som en gutt på 16! Noen som vet om det finnes jeans til helst under 300kr som passer de med liten rumpe i forhold til lår? Kan det hende at bukser med høye liv er noe for meg? Sliter med å finne, er jo bare de med korte liv som er in. Har sett noen med høye liv på H&M på nettet men i butikkene er de alltid utsolgt, vil prøve buksen før jeg kjøper. Vil slippe å retunere og betale ekstra for det. Økonomien er ikke på topp for tiden, så kommer sikkert til å fortsette med tights til jeg er 10 kg mindre, for da er låra såpass mindre at jeg kan bruke jeans uten problemer Men om noen kan hjelpe blir jeg glad Anonymous poster hash: 0336c...704
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg er motsatt. stor rumpe små bein.. men har jo samme problem. xs passer egentlig på beinene. men ikke i livet. så slitsomt å bare finne et fint par jeans.. Kunne du ikke kjøpt en bukse som passer deg på lårene også fått den sydd inn i livet? Du kan f.eks få dem spesialsydd vet jeg mange steder. men det kan li litt dyrt da. men der kan du få tatt måla dine så du får jeans som sitter helt perfekt Anonymous poster hash: 63dc0...3d6
Pysa Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 (endret) Må ofte sy buksa inn i livet. Mexx er det merket som passer best, som regel. Edit: feil link. Endret 9. november 2014 av Pysa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå