Gå til innhold

Drikkeleken "Jeg har aldri..." og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greien med drikkeleken "jeg har aldri...", hvor temaene alltid ender opp med å handle om sex? Har innsett at jeg åpentbart syntes at sexlivet mitt er mye mer privat enn hva mange andre syntes. Men kan noen svare på hvorfor dette behovet for å snakke om sex alltid kommer på bordet når en har inntatt alkohol? Årh, er så lei av det!

Anonymous poster hash: 5dc2c...8bd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så lei av den der jeg -.-
Jeg melder meg ut av både den og pandoras drikkelek >.<
Hva jeg har gjort eller gjør har ingen andre med -.-

Husker jeg datet en fyr før, også var vi på en fest og vi hadde en drikkelek og han la ut om hele sexlivet sitt, hvor mange han hadde pult, hvilke jenter han synes var løse, hva han ikke likte med jenter når det kom til sex, drømmedama osv osv..

Jeg gikk fra festen og avsluttet ting med han der og da..
Det er ikke kult, kall meg gjerne hårsår, men jeg synes ikke noe om at en evt type legger ut om sexlivet vårt til alle andre på en fest... >.>

Skrevet

Det er det som er morsomt å prate om

Anonymous poster hash: 3f5c1...f5c
  • Liker 5
Skrevet

Den leken er så klein at jeg vil spy. Og selvsagt er man både prippen og kjedelig dersom man ikke ønsker å delta. Jeg kan godt snakke om sex generelt og er ikke redd for verken grisehumor eller det å snakke om sex som tema, men detaljer om mitt eget sexliv og dem som har vært involvert i det er ikke til offentlig fornøyelse. Jeg tolererer heller ikke at sexpartnere legger ut om våre felles opplevelser på den fronten. Det må da også være fullt mulig å drikke seg full uten å leke dustete drikkeleker.

Anonymous poster hash: 2af2b...2ba
  • Liker 1
Skrevet

Det er morsomt i min alder når man er 19, "dum" og veldig nysgjerrig.

• Liker 1
Skrevet

Glad jeg ikke drikker, merker jeg. "Drikkelek", er det virkelig vanlig?

Anonymous poster hash: e65b6...84a
  • Liker 1
Skrevet

Ja.

Skrevet

Jeg hater den leken. Syns den er utrolig kjedelig. Ikke er jeg interessert i å brette ut om sexlivet midt til andre, og andre sitt sexliv bryr meg midt bak. (Pun not intended).

Skrevet

Det er morsomt i min alder når man er 19, "dum" og veldig nysgjerrig.

Jeg er 21 år og har aldri likt leken. Det er alltid de samme som stiller sexspørsmålene og alltid de samme som melder seg ut. Fnisefaktoren er selvfølgelig også på topp blant sexspørsmål- stillerne. Hvorfor ikke bare ha en drikkelek (evt. ikke drikkelek, stemmer et slag for det!) som alle kan delta på?

Anonymous poster hash: 5b8e4...4b7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Huff, husker det var utrolig morsomt å leke den drikkeleken når man var 16-18, for å "skryte" av hva man hadde gjort. Om noen foreslår den leken nå på vors, blir vedkommende lett nedstemt for å si det sånn. Finnes mange morsommere drikkeleker :)

Endret av Lollipops
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en morsom drikkelek. Det er en kompis av meg som har laget Pandoras faktisk. Men den synes jeg blir litt for drøy til tider.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 21 år og har aldri likt leken. Det er alltid de samme som stiller sexspørsmålene og alltid de samme som melder seg ut. Fnisefaktoren er selvfølgelig også på topp blant sexspørsmål- stillerne. Hvorfor ikke bare ha en drikkelek (evt. ikke drikkelek, stemmer et slag for det!) som alle kan delta på?

Anonymous poster hash: 5b8e4...4b7

Vel, du har jo waterfall. Det eneste man trenger er en kortstokk, et glass der man blander masse drikke (som taperen må drikke av) og en flasketut eller noe å balansere korthaugen på. Google waterfall, det er en morsom lek der man etterhvert må drikke ganske mye (om man er uheldig).

Skrevet

Hva er Pandoras? Aldri hørt om den drikkeleken..

Skrevet

Pandoras er en app du kan laste ned, som stiller jeg har aldri-lignende spørsmål. Så man slipper finne på ting selv.

• Liker 1
Skrevet

Pandoras er en app du kan laste ned, som stiller jeg har aldri-lignende spørsmål. Så man slipper finne på ting selv.

Finnes jo flust av sånne apper (og alle er elendige). Waterfall er kjedelig. Jeg har aldri er gøyt med riktig gjeng.

Skrevet

Når man bikker 21 så føler jeg at man er litt for gammel til "jeg har aldri.." veldig gøy på vgs når man vil skryte av hva man har gjort i senga :P

Skrevet

Vi pleier å ha veldig morsomme drikkeleker. Er veldig sosialt

Anonymous poster hash: 985e8...4f1

• 1 måned senere...
Skrevet

Med Pandoras-appen har man jo i hvert fall mulighet til å velge å spille uten alle sex-spørsmålene da. Vi spiller den mest på jentevors, og da kan man velge at det skal komme spm som passer til det. Har ikke noe problem med å snakke med venninnene mine om sexting, så da har vi den jo på dirty :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...