Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Oh...har nettop konsumert '15 minutter' av en 1-2-3 Brownie kake....stappa. Noen som har lyst på noen minutter eller?
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2004 :gumlesmiley: Det er så godt med iskrem til også. Her så får du litt av meg! ((((((mmmm)))))) Vi får nyte sommeren innenifra og ut i år. Akkurat på samme måte som vi ønsker å bli oppfattet på også. Sånn innenifra :gumle: og ut mener jeg! Sipp sipp Mocca kaffe. Sipp sipp
CarpeDiem Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 JEg skal holde meg unna slikt for tiden, men jeg tar gjerne en.... la oss si 5 minutters del??? Yummi
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2004 So...:sippekaffesmiley:...whats up girlfriend? Skjer det noe gøyt i livet ditt fortiden? :sippekaffesmiley: :tyggedeiligebrowniessmiley:
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2004 Hey! Hyggelig at du stikker innom. Iskrem sweety?
CarpeDiem Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Tja... :tyggedeiligebrowniesmensmantenkersegomsmiley: Det er jo vanskelig å fokusere på annet enn den der helv... sykdommen, da, men... :nippeforsiktigtilurteteensmiley: Så moro kan man jo ikke kalle det, men GUD for noen eilige barn jeg har!!! :nikkefornøydsmiley: Du da?
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2004 :gumle-gumle: Vel, begynner å komme :gumle-gumle: meg etter den :gumle-gumle: helvetes influensaen. Jeg blir sikkert råtten i :gumle-gumle: magen av all penecillinen. :gumle-gumle::gumle-gumle::gumle-gumle: Andre kuren nå :gumle-gumle:. :o Er det ikke typisk? :gumle-gumle: Når man sitter og spiser så ender man alltid opp med :gumle-gumle: innvoller, spy og gørr :gumle-gumle: samtaler. Uh! hehe Eller er det bare meg??
CarpeDiem Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 :tygge-tygge: det er kun et tegn på at vi sakte :tygge-tygge: men sikkert blir eldre.... :tygge-tygge: når det er helsen som er mest interessant, mener jeg :tygg-svelg:
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2004 Uhm *sipp-sipp*..hva mener du? At man prater om helsen rundt kaffe og kake? At det er det som er hovedtema i alle samtaler da? *sipp-sipp* I såfall er jeg enig. Mest sannsynlig at samtale temaet er det, i takt med hvor mange år du er. *sipp* tygge *sipp* ((( mmm ))) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå