AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Lurer på om dere har noen gode unnskyldninger til og avise en fyr? En fyr har spørt meg om finne på noe i morgen og jeg har egentlig bare lyst til og bli ferdig med hele mannen. Siden vi ikke er på samme sted.. Han vill noe annet enn meg Anonymous poster hash: 45bfe...6b0
Sofia123 Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Si akkurat det. Ærlig og direkte - ikke pakk det inn slik at det kan misforståes.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Lurer på om dere har noen gode unnskyldninger til og avise en fyr? En fyr har spørt meg om finne på noe i morgen og jeg har egentlig bare lyst til og bli ferdig med hele mannen. Siden vi ikke er på samme sted.. Han vill noe annet enn megAnonymous poster hash: 45bfe...6b0 Det er ikke meg, det er deg. Beklager, det her vil aldri gå.
Gjest extra Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 (endret) Lurer på om dere har noen gode unnskyldninger til og avise en fyr? En fyr har spørt meg om finne på noe i morgen og jeg har egentlig bare lyst til og bli ferdig med hele mannen. Siden vi ikke er på samme sted.. Han vill noe annet enn meg Hva vil du at folk skal si? At du bør gi han en sjanse? Hva annet kan du gjøre enn å si det som det er for å fremdeles bevare din integritet, og være voksen i fremgangsmåten? Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 10. november 2014 av Yvonne 1
Gjest Hummels Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Si sannheten. Det verste du kan gjøre er å komme med unnskyldninger.
Anglofil Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og spekulasjoner. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå