Gå til innhold

Boston terriere- hvordan er de i lynnet og personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mulighet for å få en BT valp :) Og alt ligger egentlig til rette for å ha dyr. Vi bor i rekkehus med stor hage, har ingen andre dyr fra før og enda ingen barn. En av oss jobber turnus og sånn sett slipper hunden å være alene hjemme lenge av gangen. Jeg vokste opp med Border Collie som barn, som regnes å være en ganske krevende rase så jeg vet en del om hundehold allerede.. Vi har også mange venner med hund.

En Boston terrier er har vel rykte på seg for å være en ordentlig "gohund" som er ganske enkel å ha med å gjøre? Eller er jeg helt på bærtur nå. De er vel litt samme typen som Jack Russel'ere?

Kan ikke du/dere som har BT fortelle litt?:) Aktivitetsnivå, sosial, hvordan den går overens med andre dyr, og barn? :)

Anonymous poster hash: 67b65...d68
Skrevet

Den jeg kjente var veldig god og snill, glad i å leke selvsagt, lett å trene. Litt mer leken enn kosete, men var begge deler. Hadde det ikke vært for den strie pelsen kunne jeg tenkt meg den typen hund. JRT tror jeg er litt mer hyper, men mulig jeg tar feil. Terriere har vel generelt god helse, men har litt jaktiinnstinkt, og kan finne på å stikke av på tur, for å komme tilbake samme sted den stakk av 1,5 timer etterpå. Det er kanskje dey eneste kjipe.

Anonymous poster hash: 6f2f6...bf1

Skrevet

Jeg syns de kan være litt voldsomme/stresset. Jeg har bare møtt de utendørs (hundetreff og turer), men der virker de til å ha høyt nivå iallefall. Vet dessverre ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...