AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg ønsker ikke at det skal legges ut bilder av barna våre på nett. Jeg snakket med faren om det da vi var sammen, og sa at jeg ikke ønsker å legge ut bilder av de. Nå er vi skilt og han legger ut bilder av de stadig. Han bryr seg åpenbart ikke om hva jeg mener.Har jeg noen rett til å forhindre at bilder av barna legges ut, eller må jeg godta at han gjør hva han vil? Jeg ville forsøkt å tilpasse meg hvis noe var viktig for han, og det har jeg også gjort. Vi har problemer med kommunikasjon, det vil si at hvis jeg sier noe han er uenig i, later han som han er enig for å slippe diskusjon og gjør som det passer han. Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: bed6f...506
Pinkee Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Hvis barna er mindreårige, så må vel begge foreldre godkjenne at det publiseres bilder av dem. Hvis dere har delt foreldrerett. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Har dere delt foreldreansvar er det tilstrekkelig at den ene samtykker til publiseringen Anonymous poster hash: abeec...d6f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 'Dersom foreldreansvaret er felles, er det tilstrekkeleg at den eine av foreldra gjev samtykke til biletpublisering av barnet. Dersom foreldreansvaret er eksklusivt for den eine, er det han/ho som har foreldreansvaret som kan gje samtykke til at bilete av barnet vert lagt ut på Internett' Kilde: slettmeg.noAnonymous poster hash: abeec...d6f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Skjønner din frustrasjon. Eksen legger ut masse bilder og han har masse randome følgere han ikke kjenner og åpen profil. Irriterende. Anonymous poster hash: 281da...d9c
Lexandra Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Dette er en del av prisen med å få barn med en annen person.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå