Gå til innhold

Katt skremmes av fotballkamp(TV).....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en hunnkatt på 2 år som den siste tiden har begynt å reagere på tven hver gang samboer ser på kamp. Enten har hun alltid hvert sånn uten at jeg har lagt merke til det eller så har det skjedd i det siste. Vi kan være høylytte, og spille musikk, og være borte på nyttårsaften etc uten problem.

Men har lagt merke til at når samboer ser på kamp, og blir engasjert som så mange, så lister hun seg i en skremt posisjon, og mjauer bortover til meg. Dette er en katt som ikke er glad i å sitte på fanget eller bli kost på uten videre. Så dette er uvanlig at hun kommer å legger seg i armkroken min å gjemmer seg. Dette har skjedd de siste 4-5 ukene(som jeg har lagt merke til). Er først nå i det siste hun har kommer til meg.

Hva kan dette komme av? Vi fikk henne da hun var 6 mnd, så kan dette være en vond opplevelse fra da hun var hos forrige eier? Vet ærlig talt ikke hva det er hun reagerer på. Trenger noen råd for er så trist når hun blir skremt sånn av noe sånt som dette.....

Setter pris på svar!

Anonymous poster hash: be8e1...3ef

Videoannonse
Annonse
Gjest Ive Lina
Skrevet

Akkurat likt med hunden min. Mannen min engasjerer seg så vanvittig i fotball, roper til dommeren og skjeller ut de som takler spillere på favorittlaget hans.

Hunden blir livredd denne ropingen og så snart en kamp er igang på TV og ropingen begynner så løper hunden i dekning bak sofaen :fnise:

Til vanlig er det verdens roligste hund, veldig stabil og harmonisk .. men denne TV-sporten liker han ikke. Og det forstår jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...