AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg betalte noen flybilletter med norwegian 5 november og pengene ble borte men nå er de kommet tilbake igjen, og er disponibel? etter så mange dager? jeg har referansenummer og billettene er gyldig.... Noen andre som har opplevd det samme?? Anonymous poster hash: 85fde...860
Skravlekråka Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Ja, de går ut av kontoen snart igjen
Amethyst Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Dette er ganske normalt. De reserverer beløpet først, sletter reservasjonen så pengene er disponibelt og så trekkes det på ordentlig. Noen ganger gjør de dette dobbelt også.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 takk for svar, pengene kom inn på fredagsmorgen og kansje på grunn av helgen så forsvinner de ut iløpet av morgendagen? ts Anonymous poster hash: 85fde...860
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Jeg har opplevd dette flere ganger og da jeg ringte kundeservice kunne de ikke hjelpe meg, jeg fikk bare til svar at jeg måtte vente. Etter mange uker og MANGE telefoner fikk de endelig fikset det. Flyr aldri med Norwegian igjen Anonymous poster hash: ef435...e9c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 AnonymBruker, on 09 Nov 2014 - 23:04, said: Jeg har opplevd dette flere ganger og da jeg ringte kundeservice kunne de ikke hjelpe meg, jeg fikk bare til svar at jeg måtte vente. Etter mange uker og MANGE telefoner fikk de endelig fikset det. Flyr aldri med Norwegian igjen Anonymous poster hash: ef435...e9c Det er helt normalt at de gjør det på den måte, sas gjør også det. De reserverer pengene når du bestiller billettene, for å vite at du faktisk har penger til det, og så slettes reservasjonen slik at pengene er disponible igjen og så trekkes de etter en stund. Det er helt normalt når man bestiller noe, det skjer hvis du kjøper kinobilletter på filmweb også for eksempel, og mange nettbutikker gjør det på akkurat samme måte. Anonymous poster hash: c6d48...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå