Gå til innhold

Barn med angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har små barn med angst? Hvordan ble dere klar over dette og ved hvilken alder? Hvordan gikk dere deretter frem?

Anonymous poster hash: 9fbc4...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var et barn med angst! Jeg holdt meg mye/alltid på rommet mitt helt alene. Nektet å være med bort og ville egentlig ikke at noen hjemme skulle reise bort. Ville ha kontroll på alt. Ville ikke på skolen og reiste ofte hjem fra skolen. Det er så uendelig mer, men alt etter person. Jeg sleit veldig mye med psyken i oppveksten, helt utrolig at jeg er her jeg er i dag..

Skrevet

Jeg fikk mitt første angstanfall som 4-åring. Mamma trodde det var allergi/astmaanfall i starten, så det gikk en stund før vi fant ut av det. Hun forklarte det til legen etterhvert når hun begynte å skjønne det og han skrev henvisning til bup.

Anonymous poster hash: fd416...eff
Skrevet

Jeg fikk mitt første angstanfall som 4-åring. Mamma trodde det var allergi/astmaanfall i starten, så det gikk en stund før vi fant ut av det. Hun forklarte det til legen etterhvert når hun begynte å skjønne det og han skrev henvisning til bup.

Vet du hvilke symptomer hun la merke til?

Skrevet

Vet du hvilke symptomer hun la merke til?

Jeg var uvel. Ofte diarè/oppkast, pusteproblemer, kvelningsfølelse, fryse/svettebyger, skjelving, uro og så videre. Tror det som var avgjørende var at jeg ble så hysterisk: "Mamma er det farlig?" "Mamma kan jeg dø?" "Mamma har jeg satt noe i halsen?" "Mamma hva skjer med meg?" "Mamma jeg dør nå" osv. Reagerte med sinne hvis hun sa "joda, du puster lille venn".

Skrevet

Jeg var uvel. Ofte diarè/oppkast, pusteproblemer, kvelningsfølelse, fryse/svettebyger, skjelving, uro og så videre. Tror det som var avgjørende var at jeg ble så hysterisk: "Mamma er det farlig?" "Mamma kan jeg dø?" "Mamma har jeg satt noe i halsen?" "Mamma hva skjer med meg?" "Mamma jeg dør nå" osv. Reagerte med sinne hvis hun sa "joda, du puster lille venn".

Tusen takk for godt svar. Hadde du dette konstant eller var det noe som kom og gikk? Fikk du hjelp så du ble bedre?

TS

Skrevet

Noen flere?

Hvordan forløper det seg? Går det i bølger eller er det der konstant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...