AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg har brukt Dropbox til å hente ut bilder fra min iPhone til PC. Fra Dropbox-mappen har jeg klipt ut bildene og lagt de på en egen mappe på maskinen. Men jeg får allikevel opp at min Dropbox-konto er full. Finnes det en måte å "lure" Dropbox på? Jeg får ikke hentet ut bilder rett fra telefonen til maskina. Alt er prøvd. Både iCloud, iTunes og direkte fra telefonen. Har aldri funnet feilen her heller. Så da prøver jeg andre metoder. Anonymous poster hash: b6a15...8cc
Gjest Sitronmelisse Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Det var rart. Når du åpner Dropbox-mappa di på PCen, er den da tom? Men du får likevel beskjed om kontoen er full? Er du helt sikker på at den er tom?
-Jiinxs- Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Har du har installert Dropbox programmet og synkronisert til kontoen din? Og har du prøvd å bare gå inn på dropbox via internett siden og fjernet mappen derfra? Det jeg tror er at mappen du har på pcen ikke er synkronisert med kontoen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå