AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #21 Skrevet 10. november 2014 Fin leilighet, men til den summen hadde jeg ikke bosatt meg i Sande... Anonymous poster hash: 79405...176
Djungelvrål Skrevet 10. november 2014 #22 Skrevet 10. november 2014 (endret) Unødvendig stor med mindre det skal bo 10 mennesker der og helt latterlig dyr. Ukoselig. Endret 10. november 2014 av KG dama
SmallTalk Skrevet 10. november 2014 #23 Skrevet 10. november 2014 Ville aldri brukt så mye penger på en bolig i… Drammen? Hadde leiligheten vært i Oslo/Bergen/Stavanger, så kanskje. Likte dog ikke så godt gulvene, baderomsbelysning og kjøkken. Men utsikten var jo bare fantastisk da! Anonymous poster hash: b17bf...c4d Det er ikke i Drammen en gang, det er i Sande som ligger et godt stykke utenfor Drammen og i bunn og grunnen bare er et langstrakt tettsted. Leiligheten var lekker, men jeg hadde ikke betalt så mye for en leilighet i Sande. Ikke har jeg råd til det heller... 1
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. november 2014 #24 Skrevet 10. november 2014 Veldig fin utsikt og sikkert mye lys som kommer inn i leiligheten, men personlig ville ikke jeg ha bodd der. Er ikke sá keen pá de kjempemoderne leilighetene, synes ogsá at det blir litt for fancy. Jeg synes det er koseligere med en blanding av nytt og gammelt, og har spessielt en stor sans for gammeldagse hus. 2
absinthia Skrevet 10. november 2014 #25 Skrevet 10. november 2014 Det så fint ut, men jeg ville slett ikke bodd der. Hadde sansen for at det var store vinduer og mye lys inn i rommet, da jeg er rimelig lysavhengig. Likte utendørs bademuligheter og forsåvidt utsikten, selv om jeg har minst like fin utsikt fra vårt hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå