AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Hva mener du om å ha sex med en arbeidskollega? Når man som jente er 18 år, hva mener du er den høyeste aldersforskjellen man kan ha i forhold til det motsatte kjønn? Vil det virke rart om man har sex med en på 23 år foreksempel? Anonymous poster hash: d65f7...3e0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 En arbeidstaker som har sex med en ansatt kommer i konflikt med straffelovens bestemmelser om seksuelle overgrep.Anonymous poster hash: 4813b...0bd 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Hvis andre arbeidstagere får vite om det kan det bli dårlig stemning. En sjef som har et seksuelt forhold til 1 av sine underordnede er ikke populært. Sannsynligvis må en av dere bytte jobb om folk misliker det. Anonymous poster hash: a8214...2ed
Gjest Hummels Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Helt greit for min del så lenge dere begge er single. At det ikke er noe utroskap!! Bryr meg ikke om alder når det gjelder kjærligheten så for meg kan det være 20 år i forskjell hvis de vil. Blander meg ikke opp i det. Er kun de som er sammen med hverandre som skal bry seg.
Petra75 Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 En arbeidstaker som har sex med en ansatt kommer i konflikt med straffelovens bestemmelser om seksuelle overgrep.Anonymous poster hash: 4813b...0bd 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 En arbeidstaker som har sex med en ansatt kommer i konflikt med straffelovens bestemmelser om seksuelle overgrep. Hø? Anonymous poster hash: 0d594...30d 1
Tibbie Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Jeg har vært der, og det anbefales. Hot og lidenskapelig. Spesielt hemmelighetsholdingen Ser ikke noe problem i det om du er 18 og han 23. Kjør på! (Men vær forsiktig. Det kan bli kjipt om en av dere skaper følelser, mens den andre ikke. Det kan bli smertefullt når spenningen er over, og du vil kanskje bytte jobb. Så har du en som var vanskelig å få tak i, må du være obs på dette)
Ulla Ullsokk Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Jeg har også vært der. Hyggelige minner egentlig!
Zienna Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Sex med sjefen er drepen om du har det minste snev av ambisjoner! Jeg har sett mange tilfeller, og felles for dem alle er at den underordnede har sluttet. Aldri sjefen selv!Med en likestilt kollega stiller det seg annerledes, men det er generelt dumt å blande jobb og privatliv..
Em11mily Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Hva mener du om å ha sex med en arbeidskollega? Når man som jente er 18 år, hva mener du er den høyeste aldersforskjellen man kan ha i forhold til det motsatte kjønn? Vil det virke rart om man har sex med en på 23 år foreksempel? Anonymous poster hash: d65f7...3e0 18 og 23 er jo absulutt ingen aldersforskjell :-) Om du og din anbeidskollega er single begge to så er det vel ikke noe i veien for å ha sex :-)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Hadde funnet noe andre å skræve for. Er det en type asvo bedrift kanskje?Anonymous poster hash: afe45...f55
Gjest Coolaid Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 Det er aldri en god i ide. Ovenfor deg selv, arbeidsplassen og andre kollegaer.
Petra75 Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 Det er aldri en god i ide. Ovenfor deg selv, arbeidsplassen og andre kollegaer. Helt enig. Men gud, så fristende noen ganger..
Gjest Coolaid Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Helt enig. Men gud, så fristende noen ganger.. For å si det sånn... det er så mye bra som er ute og går så forstår godt at folk er kåte på tiltrekkende og hyggelige mennesker rundt seg.....
Uredd Skrevet 10. november 2014 #15 Skrevet 10. november 2014 Helt enig. Men gud, så fristende noen ganger.. Ofte er det slik ja. Men som en vis kollega en gang sa: "Never dip your pen in the Company ink..."
Petra75 Skrevet 10. november 2014 #16 Skrevet 10. november 2014 For å si det sånn... det er så mye bra som er ute og går så forstår godt at folk er kåte på tiltrekkende og hyggelige mennesker rundt seg..... Man har jo også det litt ulovlige aspektet som er en turn-on for mange. Meg selv inkludert....
Petra75 Skrevet 10. november 2014 #17 Skrevet 10. november 2014 Ofte er det slik ja. Men som en vis kollega en gang sa: "Never dip your pen in the Company ink..." Sikkert fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #18 Skrevet 10. november 2014 På den forrige arbeidsplassen min hadde jeg i løpet av et par år sex med tre av jentene på jobben. To av dem holdt jeg på med samtidig. Støtter de som skriver over her: hemmeligholdelsen og "snikingen" i gangene var ekstra pirrende. Kjør på! Anonymous poster hash: 00209...96f
Uredd Skrevet 10. november 2014 #19 Skrevet 10. november 2014 Sikkert fornuftig. Absolutt. Men som du og flere andre har bemerket henger ikke alltid fornuft og følelser sammen. Jeg kan også innrømme at tanken på hemmelige rene seksuelle relasjoner kan være pirrende.
mara2012 Skrevet 10. november 2014 #20 Skrevet 10. november 2014 Dårlig idé. Det folk ofte ikke vet, er at business and pleasure SERIØST ikke bør blandes. Been there, done that. Vi klarte verken å jobbe sammen eller bo sammen til slutt. Men nå ble jo dette mer enn bare sex da.. Det er nettopp en risk man tar. Man kan sjelden ha BARE sex og leave it at that..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå