misstealover Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 (endret) - Hvilke dager? - Hva slags trening? - Eventuelt hvor lenge (i minutter/timer?) Og ikke minst; hvor ofte endrer du på den? Med tanke på variasjon og intensitet? Spør av ren nysgjerrighet og for litt inspirasjon. Min uke ser slik ut, og den endrer jeg på hver uke. Skriver opp hva jeg skal gjøre. Blir som regel mellom 30 og 70 minutter. Tar det som regel på sparket. Edit: Skrivefeil Endret 9. november 2014 av misstealover
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Min varierer, men denne uken har sett slik ut: Mandag: 1 time styrke i sal+5 km på mølle Tirsdag: 2000 m i basseng Onsdag: 30 min styrke+5 km på mølle (bootcamp) Torsdag: 2 timer fjelltur Fredag: 1,5 time tur, 30 min styrke+5 km på mølle (bootcamp) Lørdag: 30 min tur Søndag: 30 min tur, 1800 m bassengAnonymous poster hash: 78ef6...842
misstealover Skrevet 9. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2014 Min varierer, men denne uken har sett slik ut: Mandag: 1 time styrke i sal+5 km på mølle Tirsdag: 2000 m i basseng Onsdag: 30 min styrke+5 km på mølle (bootcamp) Torsdag: 2 timer fjelltur Fredag: 1,5 time tur, 30 min styrke+5 km på mølle (bootcamp) Lørdag: 30 min tur Søndag: 30 min tur, 1800 m bassengAnonymous poster hash: 78ef6...842 Flink du er! Det er lenge siden jeg har svømt, så jeg vurderer å velge et treningssenter med basseng... Trener hjemme, noe jeg har gjort i hele år. Skal bli spennende å prøve noe nytt.
Gjest Dude91 Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Styrke Program 1: Benken – 3-4 reps x 4 High cable crossover – 6-10 reps x 3 Skråbenk – 6-8 reps x 3 Calf raises – 10-15 reps x 3 Frontbøy – 6-8 reps x 3 Slynge og div. annet for mage Program 2: Bicepscurls – 6-10 reps x 4 Pull-ups – 6-8 reps x 3 Reverse flyes – 8-10 reps x 3 Skulderpress – 8-10 reps x 3 Skull crushers – 10-15 reps x 3 Rygghevninger i apparat – 10-15 reps x 3 Kjører begge minst tre ganger ukentlig. Kardio hver dag. F.eks. jogging eller sykling.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Du er jo også flink jeg har ikke noe fast program da, men dette er en typisk uke. Skulle dog ønske jeg kunne klart å trene litt styrke hjemme jeg også. Har akkurat tatt opp svømmingen igjen, og det er kjempedeilig! Kjøpt meg klippekort og nyter den ekstra slitne følelsen man får i kroppen. Sover ekstra godt Flink du er! Det er lenge siden jeg har svømt, så jeg vurderer å velge et treningssenter med basseng... Trener hjemme, noe jeg har gjort i hele år. Skal bli spennende å prøve noe nytt. Anonymous poster hash: 78ef6...842
misstealover Skrevet 23. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2014 (endret) Du er jo også flink jeg har ikke noe fast program da, men dette er en typisk uke. Skulle dog ønske jeg kunne klart å trene litt styrke hjemme jeg også. Har akkurat tatt opp svømmingen igjen, og det er kjempedeilig! Kjøpt meg klippekort og nyter den ekstra slitne følelsen man får i kroppen. Sover ekstra godt Anonymous poster hash: 78ef6...842 (Ops, glemte av tråden...) Takk skal du ha! Det er fint å kunne trene styrke hjemme når man ikke har mulighet å dra på studio. Men det er abslutt en fordel med vekter og utstyr. Man har så mange flere muligheter. Det høres deilig ut. Svømming er jo fantastisk for kroppen! edit: skrivefeil Endret 23. november 2014 av misstealover
Gjest Runforit Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Jogger hver morgen klokka 05.00 mandag til fredag og på formiddagen lørdag og søndag. Varierer med distanse, fart, helling etc uten noe plan, men mer etter form og hva jeg føler for. Løper sjeldent kortere økter enn 6 km.
misstealover Skrevet 23. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2014 Jogger hver morgen klokka 05.00 mandag til fredag og på formiddagen lørdag og søndag. Varierer med distanse, fart, helling etc uten noe plan, men mer etter form og hva jeg føler for. Løper sjeldent kortere økter enn 6 km. Wow, det må jeg si! Jogger du på mølle eller ute?
Gjest Runforit Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Wow, det må jeg si! Jogger du på mølle eller ute? Har egen mølle som jeg bruker mye. Jogget en del ute i sommer i helgene. Men klokka 05.00 er det genialt å bare smette inn i joggetøyet og hoppe rett mølla og så rett i dusjen etterpå Sparer mye tid på det
misstealover Skrevet 23. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2014 Har egen mølle som jeg bruker mye. Jogget en del ute i sommer i helgene. Men klokka 05.00 er det genialt å bare smette inn i joggetøyet og hoppe rett mølla og så rett i dusjen etterpå Sparer mye tid på det Høres flott ut. Heldig du er Jeg liker å jogge på mølle, men har ikke det hjemme. Prøvde å jogge ute en periode, men jeg liker det bare ikke. Hehe...
Gjest Runforit Skrevet 23. november 2014 #11 Skrevet 23. november 2014 Høres flott ut. Heldig du er Jeg liker å jogge på mølle, men har ikke det hjemme. Prøvde å jogge ute en periode, men jeg liker det bare ikke. Hehe... Er noe eget med mølla ja Forsvinner inn helt i min egen verden uten noen forstyrrelser Men i sommer var det faktisk litt digg å ta en lengre joggetur ute i parken Men i kulde og regn så koser jeg meg med å løpe i eget hjem :D
misstealover Skrevet 23. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2014 (endret) Er noe eget med mølla ja Forsvinner inn helt i min egen verden uten noen forstyrrelser Men i sommer var det faktisk litt digg å ta en lengre joggetur ute i parken Men i kulde og regn så koser jeg meg med å løpe i eget hjem :D Jepp, det er deilig. Og så er det herlig å jogge i skog og mark, synes jeg. Der det er 0 forstyrrelser. Endret 23. november 2014 av misstealover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå