AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Vokset overleppa her om dagen og nå er det fult av småkviser der. Jeg har jo egentlig ikke noe hår der. Bare litt lyst og tynt dun. Så nå angrer jeg veldig. Etter at jeg vokset, så brukte jeg en våtserviett for å fjerne voksen, og så ansiktsvann for å rense huden. Men det hjalp jo ikke. Har brukt antibac i ettertid, men det hjelper jo ikke stort det heller. Tips til å bli kvitt disse småkvisene? Og er det vanlig at slikt skjer etter voksing? Anonymous poster hash: 88ca3...fa1
Dricka Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg blir ikke sånn etter voksing! Kanskje fordi jeg alltid tar på hudkrem etterpå?
umwar Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Noen reagerer sterkere på voksing enn andre, akkurat slik noen reagerer på barbering. Grove hår sitter ofte godt fast, og da blir en raskere sår. Kommer og an på hvilken voks du brukte. Ikke alle er like gode til sensitiv hud. Prøv å bruk en god olje/krem i noen dager hvis antibakterielle ikke fungerer. Ellers vil de forsvinne innen en ukes tid omtrent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå