Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har akkurat kjøpt meg rettetang. Prøvde den i dag og håret ble ikke som jeg hadde trodd. Så pistrete ut og ikke orntlig rett heller.. Har kjøpt den brukt så jeg har ikke bruksanvisning.. Merket babyliss..

Noen som har noen gode råd å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ta litt voks i håret etterpå, for da får du glinsen tilbake i håret.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du må bruke den på 100% tørt hår, og bruke en beskyttelsesspray som beskytter mot varmen. Krøll gjerne tuppene litt innover. Etterpå kan du bruke litt serum, glansspray eller krem for å gi glans til håret.

Skrevet

Babyliss har vel ikke akkurat de beste tengene heller da.. Kan kanskje ha noe med det å gjøre? Man får det man betaler for! Men prøv det de sier ovenfor her, så får du det kanskje til. Lykke til :)

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Den har vel keramiske overflater?

Skrevet

Antagelig ikke.. Tror ikke Babyliss har det på tengene sine.

Gjest Ethereal
Skrevet
Antagelig ikke.. Tror ikke Babyliss har det på tengene sine.

Babyliss har mange forskjellige tenger, og noen av disse har keramisk belegg.

Gjest Anonymous
Skrevet

et ordentlig bra resultat får du kun med en skikkelig rettetang fra frisør sallongen. hadde selv en sånn babybliss før jeg fikk en skikkelig en. det er såååå stor forskjell.. også er de fra sallongene mye bedre for håret.

Gjest Ethereal
Skrevet

De keramiske tengene fra Babyliss selges også i salonger. Poenget er det keramiske belegget, ikke hvor tankgen er kjøpt. Viktig er det også at tangen blir raskt varm, og holder høy temperatur (180gr+), slik at det går raskt å glatte ut håret.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hvorfor er det viktig at platene er keramiske, da??

Gjest Ethereal
Skrevet

De er glattere, de blir mer jevnt varme, og de blir varmere (VIKTIG), slik at du ikke trenger å bruke så lang tid på hvert parti. Dermed sliter du mye mindre på håret ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...