Gå til innhold

Har ikke lyst til å finne meg en mann igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et forhold i 22 år og nå har jeg vært singel i 2 år. Når noen sier at nå må jeg starte å date igjen føler jeg meg dårlig, for jeg har det så fint og vet ikke om jeg noensinne vil få lyst på et forhold igjen.

Flere som meg?

Jeg er kvinne.

Anonymous poster hash: 9db4a...298
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si du trives med livet ditt slik det er nå, og at de ikke har noe med hvordan du ønsker å leve livet ditt. Det er ikke noe galt i å være singel. Det er så misforstått at man "må" finne seg en ny mann.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det er ditt val. Ingen som kan bestemma at du skal jakte på nye menn.

Gjest HeiHade
Skrevet

Da synes jeg ikke du skal gjøre det heller. Jeg synes det er synd at det må påpekes, som om det er noe du trenger å unnskylde. Gjør hva du vil med livet ditt. Det er ingen regel som sier at du må leve det sammen med noen andre.

Skrevet

Man må ikke bo sammen i et forhold. De beste forhold er de hvor man gir hverandre luft og frihet

Anonymous poster hash: 110fd...8e0
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har også vært i et langvarig forhold og vært singel i 2 år. Har ikke hatt en kjæreste eller vært på date en gang i løpet av de 2 årene. Har ikke orket/hatt lyst/hatt overskudd.

Og nå har jeg det fint alene, vet ikke om jeg har lyst til å bli sammen med noen igjen. Møter jeg en super mann så skal jeg selvsagt gi det en sjanse, men jeg søker ikke, har ikke profil på datingside etc. Og mange synes det er veldig rart, de vil liksom på mine vegne veldig gjerne at jeg skal få meg kjæreste. For noen mennesker er det ikke godt nok å leve alene, man er ikke et helt menneske hvis man ikke er i et parforhold.

Anonymous poster hash: 9097b...c3d
Skrevet

Man må ikke bo sammen i et forhold. De beste forhold er de hvor man gir hverandre luft og frihet

Anonymous poster hash: 110fd...8e0

Jeg har ikke lyst til det heller skjønner du. Men dette er vel et av råda jeg får når jeg sier til venner når jeg ikke har lyst. Ingen vil liksom helt tro meg. Og jeg pleier å si at jeg har vært i et forhold i 22 år og jeg vet med sikkerhet at nå er det på tide å leve resten av livet aleine. Da sier de jeg har blitt bitter og det må jeg passe meg for. Vet ikke helt hvorfor, for jeg er ikke bitter. Jeg er er bestevenn med eksmannen min.

TS

Anonymous poster hash: 9db4a...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...