AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg kjenner jeg sliter med å gå fra den første bli kjent-fasen til at det blir noe mer. Jeg sliter generelt med å knytte meg til folk. Er veldig introvert, trives best i eget selskap (har sosial jobb og det holder). Er innadvendt, men greier å leke utadvendt en stund. Har ingen nære venner, kun bekjente. Når jeg kjenner etter er jeg egentlig ikke interessert i mennesker, spør om ting kun for å være hyggelig for det meste. Med gutter går det greit, inntil et visst punkt. Jeg har et bra ytre og får dermed mange tilbud. Går på dates, og de 2-3 første datene går bra. Da "intervjuer" man hverandre og praten går lett. Gjør alltid et bra førsteinntrykk, alle vil møte meg igjen. Når det kommer til den biten der det er naturlig å bli noe mer, låser det seg. Jeg klarer ikke involvere meg noe mer. Tanken på sex frister sjeldent, og det stresser meg at det er forventet etter en stund. Kan godt ha ONS, og er ikke sjenert på det seksuelle, men jeg kjenner sjeldent at jeg har lyst på akkurat den personen jeg dater. Er noen helt få gutter jeg kjenner jeg er veldig interessert i, har virkelig lyst på og som når jeg er med, har lyst til at de skal bli for alltid (ikke som ved 90% av de andre der jeg tenker "skal han ikke gå snart, jeg vil være alene...":p). Men dette er typisk gutter som ikke er interessert i meg, ihvertfall ikke i noe mer enn et uforpliktende sexforhold. Alle de som er bra for meg og som jeg på papiret passer sammen med, de kjenner jeg intet engasjement for. Noen andre? Anonymous poster hash: 4ff02...ee0 1
Em11mily Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Hadde det på samme måten d jeg var yngre........var vel det att jeg ikke var helt klar :-) Men plutselig en dag ordnet det seg helt av seg selv :-) Følte meg mer selvsikker og visste hva jeg ville.Gi deg selv tid så kommer det seg nok :-) Gå for all del ikke rundt å tenk på det,da blir det bare rot :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå