AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Som emnet sier; er det noen som vet om noen gode steder å diskutere mat og oppskrifter? Google viser stort sett store forumer som KG, Klikk, diskusjon.no, Vgd etc...Anonymous poster hash: 43c75...599 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Jeg har ikke inntrykk av det. Vet at noen har gjort vsse framstøt for å starte rene matforumer, men har ikke inntrykk av at det har slått helt an. Selv registrerte jeg meg på KG i sin tid pga matforumet, og fordi det var det beste norske alternativet som da eksisterte for å diskutere mat på nett. Kanskje Norge bare er et for lite land til å ha vitale matforum som får aktivitet nok? Anonymous poster hash: 7bc72...57f
Pingting Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Må det være på norsk? Om ikke, så er Chowhound veldig ålreit. Og matforumet på diskusjon.no er helt greit. Pluss at det finnes jo endel matrelaterte grupper på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Hva med forumene på fitnessbloggen? Vet ikke om det er helt det du tenkte deg. Anonymous poster hash: a6f92...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå