Gjest anno nym Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er en mann (gutt???) på 28 år.. som trenger et råd fra dere kloke kvinner!!! jeg er blitt forelsket i en vennine av meg og har vært stormforelsket i henne i over ett år. skal jeg fortelle dette til henne eller bare holde det for meg selv??vi jobber i samme bedrift og hun har samboer og hun er vennine med x-damen min.. setter stor pris på alle tilbake meldinger, god sommer
Dina Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Ville definitivt IKKE sagt noe siden hun har samboer! Det kan det umulig komme noe godt ut av....!
Carmen_ Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Ville definitivt IKKE sagt noe siden hun har samboer! Det kan det umulig komme noe godt ut av....! Tror det er best at du lar henne være altså...
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Så lenge hun har samboer bør du nok "lide" i stillhet, ja...
Arkana Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Så lenge hun har samboer bør du nok "lide" i stillhet' date=' ja...[/quote']
Gjest ung mor Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 synes du skal se ann situasjonen, om det er slik at du virkelig har på følelsen at dine følelser blir gjengjeldt, kan du prøve å snakke med henne om det.. Om det derimot ikke virker som om hun er helt på knærna etter deg, bør du nok lide i stillhet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå