Gå til innhold

Forslag til alternativ julefeiring- uten barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ingen barn i julen i år da de er hos de andre foreldreparene og vi har ingen barn sammen. De andre julene vi har hatt uten barn, har vi vært sammen med familien med alle dems barn som vanlig. I år har vi lyst å gi litt beng og gjøre noe helt annerledes! Noen som har noen gode forslag eller har noen planer uten barn i år?

Anonymous poster hash: 2ce38...89d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å reise en plass?

Min tante og onkel har pleid å reise til Dublin i julen. Der er det visst kjempekoselig, og vanlig å feire ute.

De var på en uteplass (type pub og resturang) og der var det mange andre hyggelige mennesker, julemusikk og trivelig stemning, sa de :)

Har dere hytte? Går jo evt ann å leie ved et skisenter eller noe. Det kan sikkert være kjempe koselig å ta en skitur eller være i bakken på dagen, også spise middag ute og hjem å slappe av på kvelden foreksempel :)

Anonymous poster hash: 4fee8...923

Skrevet

Vi er i samme situasjon som dere (bare at dette er første året mitt uten barn, han har feiret uten sitt barn noen ganger før) og vi skal feire jula på Svalbard. Det er helt utenkelig for meg å feire jul med andres barn når min ikke er med.

Anonymous poster hash: 3daa9...eda
Skrevet

Vi er i samme situasjon som dere (bare at dette er første året mitt uten barn, han har feiret uten sitt barn noen ganger før) og vi skal feire jula på Svalbard. Det er helt utenkelig for meg å feire jul med andres barn når min ikke er med.

Anonymous poster hash: 3daa9...eda

Det høres jo utrolig flott ut da :) :)

Anonymous poster hash: 4fee8...923

Gjest Groupon
Skrevet

Vi lurer litt på Trysil vi nå og nå er det flere vennepar uten barn som har meldt sin interesse- ser ut som dette blir en jul med vennegjengen😊😊Kiel er også under lupen...

Skrevet

Vi er bare hjemme. På julaften tasser vi rundt i pysj, spiser snop, ser på juleklassikerne og lager mat. Så spiser vi en god middag med god vin til, åpner litt gaver, spiller litt spill og bare slapper av. Deilig.

Anonymous poster hash: 7e5cd...865
Skrevet

Vi er bare hjemme. På julaften tasser vi rundt i pysj, spiser snop, ser på juleklassikerne og lager mat. Så spiser vi en god middag med god vin til, åpner litt gaver, spiller litt spill og bare slapper av. Deilig.

Anonymous poster hash: 7e5cd...865

Høres deilig ut😊men tror familien blir snurt om vi "bare" er hjemme og tror vi får et forklaringsproblem! Enklere å reise bort , da skal vi noe annet og blir mer akseptert! Søsteren min feks vil bli kjempesur hvis jeg sitter i pysjen hjemme når tanteungene skal åpne gaver...

Anonymous poster hash: 2ce38...89d

Skrevet

Vi er også "bare hjemme", og lager masse god mat med god vin til, akkurat slik vi liker best selv, men uten stresset med å være vertskap for store familiesammenkomster. Juletre og alt som vanlig, men helt laidback mht dresskode og tidsskjema.

Beste julefeiringen som finnes! :tree:

Anonymous poster hash: 6a5e5...35a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...