Gå til innhold

Trenger ekstrajobb. Hvilken jobbkategori tjener man mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket område tjener man mest innenfor deltidsjobber? Tenker på å søke på jobber som resepsjonist, servitør, i klesbutikk eller andre type butikker(utenom matbutikk). Hvor er det mest penger å hente?

Anonymous poster hash: 7b548...2a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke matbutikk? Ganske sikker på at lønnen min er bedre enn de fleste servitører og klesbutikkansatte...

Anonymous poster hash: f8c0d...f7b
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke matbutikk? Ganske sikker på at lønnen min er bedre enn de fleste servitører og klesbutikkansatte...

Anonymous poster hash: f8c0d...f7b

Har null erfaring fra dette. Og føler det er ekstremt lite givende. Men kan hende jeg tar feil:) Hvis det ikke er så verst betalt kan jeg jo vurdere det. Hvor mye tjener du i timen?

Skrevet

Nattevakt på bolig for utviklingshemmede eller lignende, har du mulighet til å jobbe natt til lørdag og natt til søndag er det gode penger å hente...

Anonymous poster hash: ded79...3fe

• Liker 2
Skrevet

Har null erfaring fra dette. Og føler det er ekstremt lite givende. Men kan hende jeg tar feil:) Hvis det ikke er så verst betalt kan jeg jo vurdere det. Hvor mye tjener du i timen?

Matbutikker har gjerne lengre åpningstider, som igjen gjør at du får mer tillegg når du jobber kvelden:)

Anonymous poster hash: 64d57...fb1

• Liker 1
Skrevet

Avisbud tjener godt, spesielt om du må holde bil selv og får bilgjodtgjørelse (som i mitt tilfelle var det dobbelte av det jeg hadde av utgifter til bilen totalt sett).

Skrevet

Alt av nattarbeid.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar dere! Vurderer nå matbutikk, haha. Så takk til AB nr 6 :D Også avisbud har jeg tenkt på, men har ikke egen bil da.

Skrevet

Nattjobbing er bra betalt, men er ikke lett å kombinere med annen jobb på dagtid eller studier. Nattjobbing er helseskadelig over tid og ødelegger døgnrytmen og sosialt liv

Skal ikke kimse av dagligvare. Hvis du jobber mange senvakter (og helg) mellom 18 og 23 blir det penger ut av det. Blir fort flere antall timer pr mnd enn man klarer å få ut av f.eks. nattjobber eller hos andre butikker på sentere o.l.

Skrevet

Jeg jobber fulltid dag og 50% natt. Det går helt fint :) Jobber mest natt i helger, men kan også ha noen vakter der jeg jobber natt for å så gå rett på dagjobb. Har gjort det i ett år og skal gjøre det frem til neste år. Har spart veldig mye på det. Jobber natt på hotell, det er greit betalt med tillegg :)

Anonymous poster hash: 9c343...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...