Gjest SånnCirka Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Da har vi endelig hentet hjem vår kjære labradorvalp, 9 uker gammel! Hun tok bilturen veldig pent, sov nesten hele veien hjem, og har ikke vist tegn på usikkerhet etter at hun kom hjem hit i går. Vi har besøkt henne flere ganger frem til henting, så hun kjente oss igjen Hennes første natt har gått greit. Hun sier fra når hun må på do, så to turer opp iløpet av natten har det blitt. Hun gjør ikke fra seg i buret sitt og legger seg stort sett der når hun skal sove. Hadde en navnetråd for litt siden, og navnet ble Vega. <3 Ser frem til mye glede og frustrasjon fremover! :D 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Gratulerer og lykke til med alt det spennende som skjer fremover! Kjempekoselig med valp i huset og en god kompis i mange år fremover. Anonymous poster hash: f0288...035
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Åååh jeg husker når jeg fikk hund Hun var litt redd den første tiden stakar, jeg måtte legge hånden min oppå henne om natten for at hun ikke skulle pipe, hun lå i en slags kurv ved sengen min.
Gjest SånnCirka Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Åååh jeg husker når jeg fikk hund Hun var litt redd den første tiden stakar, jeg måtte legge hånden min oppå henne om natten for at hun ikke skulle pipe, hun lå i en slags kurv ved sengen min. Hun pep litt når vi skulle legge oss, men så stakk vi hånden bort til henne og skrudde av lyset, så la hun seg til å sove tok ikke lang tid før hun skjønte at det var leggetid 1
murray Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Gratulerer Kos deg med valpetiden, plutselig er den over..
Howl Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Gratulerer med nydelig valp! Nyt valpeperioden så lenge den varer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå