AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Har hatt kjærlighetssorg i ett år, vanvittig sterk og vond. Nå var jeg på date i kveld og kjente jeg likte han jeg traff, ble faktisk nysgjerrig på ham og har tenkt mer på ham i kveld enn han jeg sørger over. Kan dette være et tegn på at det går rette veien? Anonymous poster hash: 23590...526 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Definitivt Anonymous poster hash: fe869...11a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Åh, takk Gud! Jeg har trodd den har gitt seg, men så vært redd for at det bare har vært et ønske.. Det har vært et forferdelig år, så deilig at hodet faktisk gir plass til nye tanker og følelser! Fantastisk fyr jeg hilste på i dag, håper han kan vekke kjærligheten i meg <3 Anonymous poster hash: 23590...526 2
Gjest Nosoul Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Det tyder på at du er på rett vei ja! Ta det i ditt tempo, så ordner det seg. Lykke til
Meline37 Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Har hatt kjærlighetssorg i ett år, vanvittig sterk og vond. Nå var jeg på date i kveld og kjente jeg likte han jeg traff, ble faktisk nysgjerrig på ham og har tenkt mer på ham i kveld enn han jeg sørger over. Kan dette være et tegn på at det går rette veien? Anonymous poster hash: 23590...526 Det er et tegn på at du begynner å komme deg over han forrige
Gjest Dude91 Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Har hatt kjærlighetssorg i ett år, vanvittig sterk og vond. Nå var jeg på date i kveld og kjente jeg likte han jeg traff, ble faktisk nysgjerrig på ham og har tenkt mer på ham i kveld enn han jeg sørger over. Kan dette være et tegn på at det går rette veien? Anonymous poster hash: 23590...526 Jaaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå